- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر : نیروی انسانی توانمند و کارآمد، مولفه اصلی دستیابی به توسعه همه جانبه است

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: لرستان از وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد قابل توجهی برخوردار است که در صورت مدیریت علمی می توان از این ظرفیت مهم و اثرگذار در مسیر دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه استان به خوبی استفاده کرد.

به گزارش میرملاس نیوز ، ˈصیدعلی کورانی فرˈ روز یکشنبه در کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان، افزود: با استفاده از نیروی انسانی باتجربه، متخصص و توانمند می توان لرستان را به سمت توسعه سوق داد، چرا که نیروی انسانی، مهم ترین مولفه برای رشد و توسعه است.

وی تصریح کرد: استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود با داشتن ظرفیتی بزرگ و سرمایه ای مهم به نام نیروی انسانی در تحقق رشد و تعالی استان بسیار تاثیر گذار است.

وی در ادامه به اثربخشی کارگروه پژوهش و فناوری استان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارگروه ها در استان ، کارگروه پژوهش است، چرا که تصمیم سازی و تصمیم گیری در حوزه های علمی و پژوهشی اثر ویژه ای در فرآیند توسعه فرهنگی و حتی اقتصادی استان دارد.

کورانی فر با اشاره به فرارسیدن هفته پژوهش، افزود: هفته پژوهش به عنوان فرصتی مناسب برای توسعه فعالیت های فرهنگی در استان به شمار می رود که باید از این فرصت در جهت نیل به اهداف عالیه و آرمان های والای رشد و اعتلای کشور و استان به خوبی بهره برداری کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: اطلاع رسانی در خصوص هفته پژوهش و اعلام برنامه های این هفته در این زمینه نیز بسیار تاثیرگذار است .