تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان : شورای شهر باید سریع تر شهردارخرم آباد را انتخاب کند

  • کد خبر : 39955
  • 24 آذر 1392 - 20:30

   استاندار لرستان از شورای اسلامی خرم‌آباد خواست در انتخاب شهردار مرکز استان جدیت بیشتری به خرج دهند و در اسرع وقت نسبت به معرفی شهردار اقدام کنند. به گزارش میرملاس نیوز ؛ مهندس بازوند  در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان با اشاره به اینکه مرکز لرستان تنها مرکزی است که شهردارش انتخاب نشده […]

5

 

 استاندار لرستان از شورای اسلامی خرم‌آباد خواست در انتخاب شهردار مرکز استان جدیت بیشتری به خرج دهند و در اسرع وقت نسبت به معرفی شهردار اقدام کنند.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مهندس بازوند  در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان با اشاره به اینکه مرکز لرستان تنها مرکزی است که شهردارش انتخاب نشده است افزود :شهرخرم آباد اکنون بیشتر از هر موقعی به وجود شخص مهمی که برای شهر نقشی اساسی ایفا می کند، نیاز دارد و باید همه اعضای شورا اسلامی شهر خرم آباد با هماهنگی کامل نسبت به انتخاب شهردار متخصص و متعهد اقدام نمایند.

هوشنگ بازوند با تاکید بر اینکه مدیران باید با اعتدال گرایی و تصمیم گیری کارشناسی همراه با خرد جمعی و محوریت منافع ملی در استان مد نظرشان باشد عنوان کرد: اشتغال و بیکاری یکی از دغدغه های دراستان است، که مردم این استان از آن رنج می برند.

بازوند در ادامه گفت:توسعه استان در گرو جزو سرمایه گذاران است، سرمایه گذاری سبب تولید ثروت و رفع بیکاری در استان می شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.