تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

روابط عمومی استانداری لرستان موفق به کسب عنوان برتر در میان استانداریهای سراسر کشور شد

  • کد خبر : 39960
  • 24 آذر 1392 - 21:25

    مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور ، روابط عمومی استانداری لرستان را به لحاظ حجم تولیدات خبری و انتشار اخبار از طریق پایگاه خبری به عنوان روابط عمومی برتر در میان استان های مختلف کشور معرفی کرد. به گزارش میرملاس نیوز ، مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با ارسال نامه […]

19

 

 

مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور ، روابط عمومی استانداری لرستان را به لحاظ حجم تولیدات خبری و انتشار اخبار از طریق پایگاه خبری به عنوان روابط عمومی برتر در میان استان های مختلف کشور معرفی کرد.

به گزارش میرملاس نیوز ، مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با ارسال نامه ای به استانداری های سراسر کشور، عملکرد حوزه اطلاع رسانی و اخبار استانداریهای سراسر کشور در ۲۰ روز نخست آذرماه جاری را در قالب یک جدول مدون تهیه و ارسال کرده است.

دراین نامه که به امضا روح اله جمعه ای رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور تهیه و ارسال شده، روابط عمومی استانداری لرستان با کسب ۳۰ امتیاز به عنوان برترین روابط عمومی کشور دراین مدت به لحاظ فعالیت های اطلاع رسانی و خبری انتخاب و معرفی شده است.

برهمین اساس، استانداری های خراسان جنوبی با ۲۷ امتیاز، سمنان با ۲۴ امتیاز و خراسان رضوی با ۲۱ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

دراین نامه قید شده که در پایان هر ماه گزارش عملکرد خبری روابط عمومی استانداریهای سراسر کشور، از سوی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور برای استانداران ارسال می شود.

 گفتنی است  رضا سپهروند سمت مدیرکلی اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان را برعهده دارد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلام

    این موفقیت را به دوست خوب و عزیزم حاج رضا سپهروند تبریک عرض میکنم ایشان مدیری لایق و توانمند است زمانیکه در اراک هم بودند اینگونه بود

  2. بنده و همکاران میرملاسی این موفقیت را به جناب سپهروند تبریک عرض میکنیم و امیدواریم بزودی باز هم شاهد خبرهای خوشی از ایشان و روابط عمومی استانداری باشیم.

  3. با سلام این موفقیت را به جناب آقای سپهروند تبریک عرض می نمایم انشااله همیشه سربلند و پیروز باشید استانداری به سمت و سوی نیروهای قوی و توانمند در حال جریان است و ازجمله جناب آقای کورانی انسانی کارکشته و محبوب و بی ریا

  4. آقاس سپهروند مرد شریفی است ولی کلا یک ماه است که به لرستان آمده روابط عمومی برتر مربوط به دوره یکساله است باید قدر زحمت قبلی ها را هم دانست.

    • سلام دوست عزیز احتمالا خبر را نخوانده اید اگه توجه داشته باشین این موفقیت مربوط به عملکرد آذرماه ۹۲ می باشد.

  5. مبارک با این میمنت-
    کمی با دید شکاکی نگاه کنم بد نیست -خیلی وقتها دیده می شود که روابط عمومی های برخی نهادها بویژه در مناطق محروم اول می شوند و یا مورد تشویق و تمجید قرار می گیرند -بنده بادید احتیاط می گویم نکند استانهای بانفوذ معنویات را به ما و مادیات را خود بر می دارند . اگر روابط عمومی به معنای ارتباط قوی و معنا دار بین خواسته های مردم و مسئولین است پس کو رشد پیشرفت استان ما ناشی از این ارتباطات قوی و مدال آور

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.