تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

دکتر کریمی : آموزش و پرورش دستگاهی عظیم است که باید به صورت علمی اداره شود

  • کد خبر : 40084
  • 27 آذر 1392 - 13:32

  به گزارش میرملاس نیوز  ،ˈگودرز کریمی فرˈ روز چهار شنبه در جمع خبرنگاران افزود : برنامه های آموزش و پرورش بر پایه اسناد مصوب در زمینه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نظیر سیاستهای کلی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری ،قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه و سند تحول بنیادین و نقشه جامع […]

0-(8)

 

به گزارش میرملاس نیوز  ،ˈگودرز کریمی فرˈ روز چهار شنبه در جمع خبرنگاران افزود : برنامه های آموزش و پرورش بر پایه اسناد مصوب در زمینه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نظیر سیاستهای کلی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری ،قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه و سند تحول بنیادین و نقشه جامع علمی کشور است .

وی اظهار داشت : در آموزش و پرورش لرستان فرصت ها ،نقاط قوت تهدید ها شناسایی شده است و راهکارهایی منطقی برای و اجرایی مورد توجه قرار گرفته است .

وی تصریح کرد : مهمترین برنامه های آموزش و پرورش استان ایجاد فرصت های عادلانه برای دسترسی به آموزش و پرورش مطلوب یعنی عدالت آموزشی است .

وی با اشاره به ارتقاء سطح کیفیت آموزشی که از مهمترین برنامه ها و شاخص ها در تعلیم وتربیت است،گفت : تقویت گروه های آموزشی با استفاده از نیروهای توانمند ،نخبه و تحصیل کرده و دانشگاهی با مدارج بالا و حتی استفاده از نیروهای علمی و توانمند در موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها حائز اهمیت است.

وی افزود : توجه به سلامت دانش آموزان و راهکارهای اجرایی در توسعه و امور پرورش باید بعنوان یک فرایند مورد توجه قرار گیرد و تعمیق باورهای دینی و مقوله نماز در نظام آموزش و پرورش نهادینه شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس اظهار داشت : مدیران مدارس باید نسبت به استفاده از شبکه های اینترنت و اینترانت توجیه شوند و معلمان نسبت به سایت و شبکه های اینترنتی آشنا شوند .

وی تصریح کرد : تامین و تربیت نیروی انسانی ،بهسازی و اعتلای منابع انسانی در آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و در این راستا از نیروهای مرتبط برای تدریس استفاده شود و نیروی غیر مرتبط در آموزش و پرورش بزرگترین آسیب را به تعلیم و تربیت وارد می کند.

دکتر کریمی فر در ادامه گفت : جذب نیروی دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان باید هم راستا با نیازهای اموزش و پرورش باشد و دوره های ضمن خدمت در جهت ارتقاء سطح علمی معلمان برگزار شود .

وی با اشاره به مدیران مدرسه بعنوان بازوهای اجرایی نظام آموزش و پرورش افزود : مدیر مدرسه موثرترین حلقه نیروی در فرایند تعلیم و تربیت است و برنامه ها و راهکارها در مدارس توسط مدیر مدرسه اجرا می شود و مدیر مدرسه آینه وزیر آموزش و پرورش است .

وی در ادامه توجه به وضعیت رفاهی معلمان را دستور کار خود دانست و اظهارداشت : در صورت آرامش خاطر معلمان و استفاده بهینه از منابع مالی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت موفقی در مدارس آنجام خواهد شد.

تهیه خبر : مریم نریمانی

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=40084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. باسلام
    جناب دکترکریمی !ورودشما بعنوان مدیرکل آموزش وپرورش استان محروم لرستان ،نویدروزهایی پرازشکوفایی وجنب وجوشی جدی را میدهد.تحصیلات وتجربه ،جوان بودن وازهمه مهمترتعهدشما میتواند بستری مناسب فراهم نمایدتا شاهدپویایی وپیشرفت هرچه بهترسطح علم ونگرشی تازه درراستای وضعیت معیشت همکاران وتجهیزمدارس مناطق دورافتاده وبعضا فراموش شده ی این استان باشیم. باشناختی که ازشما دارم آینده ای روشن درانتظار آموزش وپرورش استان لرستان است. امیدوارم دراین عرصه ی خطیر همواره سربلندوپیروز باشی.

  2. درود بر جناب آقای دکتر گودرز کریمی فر
    ان شاء الله که در این راه پر پیچ و خم ، با توکل بر خداوند متعال موفق و موید باشید.

  3. جناب دکتر کریمی با حضور شما وبا توجه به اینکه که مدیری روشن فکر هستی ارزوی موفقیت دارم هر جند حضوری حضرت عالی را زیارت نکردم ولی از روشن فکری وخرد و مدیریت وخوش رو ومهربانی شما بسیاربسیار شنیدم

  4. جناب دکترانشا االه با حضور شما شاهد تغییروتحول مثبتی در اموزش ش باشیم . از تجربیات فرجاله مومنی وحاج اسفندیاری استفاده شود

  5. با آرزوی موفقیت وسربلندی برای ایشان,به یقین هوش ودرایت,سواد,تجربه,تعهد و تخصص جناب دکتر کریمی فر باعث ارتقاء رتبه ی آموزشی و علمی آموزش و پرورش استان لرستان خواهد بود

  6. با سلام و امید موفقیت آقای کریمی
    آقای کریمی بارزترین ویژگی جوامع کنونی کره زمین میزان قدرت یادگیری افراد آن جامعه است .هرجامعه ای که حوصله یاد گرفتن داشته باشد موفقترین جامعه است . اینکه افراد هر جامعه یا کشوری به چه میزان دنبال یادگیری باشند و آموزش پذیری مستمر را در خود نهادینه کنند ملاک پیشرفت و توسعه آن جامعه است . در دنیای امروز اثبات شده که کشورهای هستند که با داشتن بیشترین منابع طبعیی مانند نفت گاز و معادن طلا و……….هم در محرومیت مطلق هستند و کشورهای هستند که کمترین منابع طبعیی را دارند اما جزء دسته کشورهای پیشرفته هستند. در این بین عامل تایین کنند آموزش پذیری جامعه تعیین کننده بوده است. انشاء اله شما بتوانید آموزش مستمر و همه گیر ی توان یادگیری مردم لرستان را بالا برده و در ابتدا از پرسنل خود آن سازمان شروع کنید.خداوند همه استعدادهای بشری را بسویه داده است .اما این وظیفه خود مردمان هر جامعه است که روی کدام یک از استعدادهای خدادادی خود سرمایه گذاری و بهره برداری نماید . جهت رسیدن به این مهم می بایست از طریق پیامهای مستمر تبلیغاتی بوِیژه صدا و سیمای لرستان (زیر نویس برنامه های سیمای لرستان) لزوم و ضرورت یادگیری همگانی و افزایش روز افزون سطح علمی-اقتصادی-اجتماعی و…….به مردم یاد آوری گردد.

  7. جناب آقای دکتر کریمی ما جانبازان لغو ابلاغ شده این منطقه انتضار داریم بر اساس قانون ومصوبه دولت مبنی بر اینکه حقوق جانبازان بر اساس آخرین حکم به هیج عنوان نباید کمتر شود این مسئله را پیگیر ی فرمایید ما که با وجود مدیر کل وقت کاری از پیش نبردیم

  8. بنده نیز به نوبه خود انتصاب شایسته جناب آقای دکتر کریمی بعنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان تبریک میگویم

  9. ازانتصاب شایسته دکتر گودرز کریمی فر بسیار خرسندیم وبه جامعه فرهنگیان تبریک می گویم

  10. ضمن سلام و اداى احترام محضر دکترکریمى فر
    مراتب تبریکات ما را نیز پذیرا باشید،مستحضر باشید که متخلفانى که در زمان دولت قبلى سردمدار قدرت بودند قصد دارند با مطرح کردن آقاى ع م دوباره به قدرت برگردند.ضمنأ مدیریت فعلى نیز رضایت اکثر نیروهاى اصلاحات را فراهم آورده است .

  11. استاد گرامی جناب دکتر حاج گودرز کریمی فر (بازوند)

    من هم به نوبه خود بر خویش فرض می دانم از سوی خود و همه فرهنگیان استان لرستان انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به ریاست مدیر کل اداره اموزش و پرورش صمیمانه تبریک عرض نمایم

    انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در منصب مدیر کل اموزش و پرورش بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است

    ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی اموزش و پرورش تمنا دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.