تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

۲۰ هزار نفر کار اجرا و برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در لرستان را برعهده دارند

  • کد خبر : 4009
  • 07 اردیبهشت 1391 - 13:17

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ؛ معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: ۲۰ هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، پشتیبانی و ستادی کار برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس نهم در این استان را برعهده دارند. حسن شریعت نژاد روز پنجشنبه طی گفت وگویی افزود: به همین منظور و برای جمع آوری […]

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ؛ معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: ۲۰ هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، پشتیبانی و ستادی کار برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس نهم در این استان را برعهده دارند.

حسن شریعت نژاد روز پنجشنبه طی گفت وگویی افزود: به همین منظور و برای جمع آوری آرا مردم در این مرحله از انتخابات ۷۸۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سطح حوزه های انتخابیه استان لرستان ایجاد می شود.

وی اظهار داشت: استان لرستان در مجموع داری هفت حوزه انتخابیه است که وضعیت سه حوزه انتخابیه آن با انتخاب پنج نماینده در مرحله اول مشخص و تایید شده است.

رییس ستاد انتخابات استان لرستان افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس در سطح چهار حوزه انتخابیه باقیمانده برای انتخاب چهار نماینده دیگر استان لرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات رسمی داوطلبان برای انتخابات مرحله دوم از امروز آغاز شده، گفت: برای همین منظور هشت داوطلب نمایندگی در این چهار حوزه برای کسب آرای لازم و حضور در مجلس شورای اسلامی بایکدیگر رقابت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان اظهار داشت: براساس قانون افرادی که دارای ۱۸ سال تمام باشند(متولدین ۱۳۷۳ و قبل از آن) می توانند در این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

شربعت نژاد تصریح کرد: براساس ماده ۳۸ قانون انتخابات، افرادی که در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده اند، در مرحله دوم نیز باید در همان حوزه انتخابیه شرکت کنند و این افراد مجاز به شرکت در حوزه های غیر از حوزه مرحله اول خود نیستند.

وی گفت: درهمین ارتباط اگر فردی در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت نکرده باشد، در مرحله در هر حوزه ای که علاقه مند باشد می تواند مشارکت کند.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه کار تبلیغات داوطلبین تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری ادامه دارد، افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۵ اردیبهشت ماه جاری به صورت همزمان در سطح کشور برگزار می شود.

استان لرستان دارای ۹ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که پنج نماینده استان در انتخابات مرحله اول انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.