تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

نماینده مردم کوهدشت در مجلس: سد معشوره قرارداد اجرا دارد

  • کد خبر : 40130
  • 27 آذر 1392 - 16:50

  رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعتبارات سد معشوره از فاینانس تأمین خواهد شد.  در پی سخنان استاندار لرستان مبنی بر اینکه سد معشوره قرارداد اجرا ندارد، الهیار ملکشاهیدر گفتگو با ایسنا لرستان، بیان کرد: مقدمات این طرح با یکسری موانع روبرو بود که طی جلساتی با وزیر و معاونین ایشان این مشکلات مرتفع شدند. […]

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعتبارات سد معشوره از فاینانس تأمین خواهد شد.

 در پی سخنان استاندار لرستان مبنی بر اینکه سد معشوره قرارداد اجرا ندارد، الهیار ملکشاهیدر گفتگو با ایسنا لرستان، بیان کرد: مقدمات این طرح با یکسری موانع روبرو بود که طی جلساتی با وزیر و معاونین ایشان این مشکلات مرتفع شدند.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اهمیت سد معشوره برای استان، ادامه داد: پروژه سد معشوره طی دو سال گذشته در ردیف ملی ثابت استان وجود داشته و این بدان معناست که مجوز ماده ۲۱۵ را دارد.

ملکشاهی اضافه کرد: ۱۰ درصد این پروژه در تعهد دولت و ۹۰ درصد دیگر در تعهد سایر منابع است؛ قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء به‎‌عنوان بخش خصوصی در حال ساخت است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس یادآور شد: تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم‎الانبیاء برای ساخت این سد هزینه شده است.

وی با اشاره به عدم ابلاغ قرارداد سد معشوره، تصریح کرد: قرارداد این پروژه تاکنون توسط وزارت نیرو ابلاغ نشده چرا که وزارت نیروی مدعی است مطالعات ان پروژه دقیق نبوده است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اضافه کرد: قرار بر این است مقداری از اعتبارات لازم برای ساخت این پروژه از فاینانس تأمین شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=40130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. پناه بر خدا دیگه حرفت عوض نشه روی این حرف باشی جناب نماینده

  2. باوربفرماییداین ملت بهترازشماهمه چیزرامیداند.سدبی سد.

  3. اول که در تبلیغات می گفتی سد معشوره دروغه!!! بعد از انتخابات گفتی که اینا یه مشت کاغذپاره است!!!! بعدش هم که با پز و آب و تاب از سد معشوره اسم بردی!! چند وقت پیشتر هم که دولت محترم تدبیر و امید اعلام کرد این پروژه توجیه اقتصادی نداره!!! حالا هم که می فرمایید از طریق فاینانس تامین میشه!!!!!! تا اظهار نظر بعدی هم که خدا کریمه……….

  4. کاش نماینده جان گزارشی از کارهایی که برای شهر کردی ارایه کنی فقط بلدی دیگرانو نفی کنی عزیز جان

  5. جناب نماینده،شما که می خواستی مشکلات هر محله را مستند در دو نسخه به رشته تحریر در آوری و یک نسخه آن را به دست معتمد محله بدهی و نسخه دیگرش را تا مرحله مرتفع شدن همه مشکلات و یا لااقل پاره ای از آنها در دست خود نگهداری.شما که قرار بود در جلسات اصناف ،ارگانها و دوایر دولتی حضور یابی و حرف و حدیث آنها بشنوی و چاره ای برای التیام آلام آنها بجویی.پس این وعده و وعیدها کجایند؟….

  6. اقای ملکشاهی خود کرده را تدبیر نیست؟شما فقط بری تبلیغات این قدر گفتی معشوره وجود خارجی ندارد – معشوره مربوط به نورابا است- معشوره زاییده خیال برخی هاست- معشوره تا ۳۰ سال دیگر به بهره برداری نمی رسد که مقامات ما فوق باور کردند معشوره نه هست ونه بوده ونه خواهد بود
    اقای ملکشاهی به ارشیو حرف های خودت مراجعه کن تا ببینی چطور امدی و سنگ بنای معشوره را که قبل از شما به عنوان یک پروزه ملی بود از بیخ کندی ؟اقای ملکشاهی شفاف اعلام کنید دیگر موسم انتخابات نیست چه بلایی بر سر معشوره این تنها امید جوانان بی کار ترین شهر واستان کشور اوردی؟اقای ملکشاهی شما نماینده مردم هستی باید برای مردم تمام حوزه انتخابیه بسوری ؟خدا کند دروغ باشد که نمایندگان خوزستان توانسته اند سد معشوره را به ید مرحومه تبدیل کنند وخدا کند دروغ باشد که معشوره به عشق سیمره تعطیل شد تا رومشگان سیلی نقد را به حلوای نسیه ترجیخ دهد البته فکر کنم این ها فقط توجیه هواداران شماست که حداقل مردم رومشگان را راضی نگه دارند نه سایر شهر ها؟
    اقای ملکشاهی به نظر من استعفای شما برای معشوره برگ زرینی از افتخارا شما در تاریخ می باشد نگذارید این برگ زرین تاریخ به برگی سیاه تبدیل شود.اقای ملکشاهی نردم حق دارند بگوید کاش قبادی نماینده بود تا حداقل نمی گزاست معشوره تعطیل بشه
    اقای ملکشاهی نگذارید منتقدان شما با تعطیلی معشوره بیرق نماینده قبلی را بر تارک تاریخ نصب کنند که قبادی همچنان بهترین نماینده وشما…………..

  7. آقای ملکشاهی. . . . . . . . . . . .

  8. نماینده قبلی ازتمام ظرفیت وتوان خود اسفاده کرد هرجایی هم که لازم بود از توان نمایندگان لرستان وکشور بهره گرفت تا یک مجموعه از مباحث عمرانی راکه برای توسعه شهرستان وحتی استان موثر بود مصوب نماید مانند سد معشوره که بالاخره عملیلت احداث ان شروع شد.جاده چهارخطه کوهدشت -خرم اباد که در بودجه باید تا پایان سال ۹۱ به اتمام می رسید که به دلیل بی توجهی به زمان مذکور وعدم پیگیری موثر تاکنون انجام نشده است .دانشگاه ملی وبیمارستان جدید هم که هم جز مصوبات هستند ردیف بودجه ملی هم دارند ولی کسی نیست که دلسوزانه پیگیری نماید فاضلاب شهر کوهدشت وبسیاری دیگر مانند پتروشیمی وخودروسازی و.. که متاسفانه نه تنها پیگیری مناسبی نمیشود بلکه انکار می شود برهمه ما پوشیده نیست زمانی که نامی از راه اهن کوهدشت وپلدختر در پروپه راه اهن لرستان در مراسم کلنگ زنی برده نشد چگونه شاهرخی قبادی وزیر سابق را ه را وادار به عذر خواهی مکتوب رسانه ای از مردم نمود حال که یک استاندار دلسوز با تخصص عمران وتوسعه به استانمان امده است این امید می رئد که ایشان به خاطر رضای خدا ومردم محروم این استان تلاشهای گذشتگان به ویژه نماینده سابق را پیگیر باشند ما کوهدشتی حس خوبی به حضرتعالی استاندار عزیز داریم وچشم به پیگیری وانجام مصوبات به حقی که اکنون سرمایه بالقوه ماست دعاگوی شما از امرایی اصلاح طلب

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.