- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حمایت اهالی رسانه از ابراهیم آقا محمدی

  [1]

حاج ابراهیم آقا محمدی : من عاشق آزادگی دنیای رسانه هستم 

 جمعی از اهالی رسانه ضمن دیدار با حاج ابراهیم اقا محمدی حمایت اهالی

رسانه را از ایشان اعلام داشتند .

 این جلسه  با  حضور برخی از پیشکسوتان  و  اهالی قلم  ِ  روزنامه نگاران –  خبرنگاران  نشریات

 محلی لرستان  – هنرمندان و کارکنان صدا و سیما  کاربران نشریات  الکترونیکی و  فعالان

حوزه  سایبر – عکاسان و……  برگزار شد .

در این جلسه آقای  اقبالی به نمایندگی از طرف حاضران ضمن خیر مقدم و اعلام حمایت اهالی رسانه به انتظارات و اهمیت حوزه رسانه پرداختند .

در ادامه این جلسه حاج ابراهیم آقا محمدی به ایراد سخنرانی پرداختند و گفتند : من خود را به عنوان عضو کوچکی از  اهالی رسانه میدانم و بهانه حضور من در دنیای رسانه این بود :

           من عاشق آزادگی دنیای رسانه هستم 

دنیای رسانه دنیای شجاعت و صداقت است و من برای این به رسانه آمدم تا از آزادی و آزادگی دفاع کنم  همواره در راه صداقت گام بر داشته ام و تا همیشه تاریخ در این مسیر یک قدم  پا پس نخواهم گذاشت . 

رسانه ها باید بر محور آزادی و آزادگی مردم قدم بر دارند  رسانه ها باید حقیقت محور باشند اصحاب رسانه باید حقیقت محور باشند و بر اساس مصلحت های شخصی و گروهی عمل نکنند رسانه نیاید مثل نانوایی عمل کند و برایمان نان بیاورد باید متعهدانه  و جسورانه از سر  دانایی عمل کند و نانش را و حتی نامش را در خطر آزادگی و اطلاع رسانی صحیح و دقیق و \

متعهدانه افکند .

آنجا که قلم به خاطر نان به جنبش بی افتد و کلام ناحق بگویید آزرده خاطر میشوم. 

بیایید  در رسانه باید از چابلوسی و مدیحه سرایی مزورانه پرهیز شود بیایید با فرهنگ حقیقت جویی به خواسته های مردم برسیم حقیقت خواه باشیم .

اگر در رسانه ای به خاطر بیان حقیقت و دفاع از آزادگی مورد ظلم قرار گرفتیم هیچ گاه و به هیچ قیمتی حقیقت را زیر پا نگذاریم بیایید ارزش محور و حقیقت گرا  باشیم . 

نا روا را نقد کنیم و روا را تجلیل کنیم .