- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

همایش اساتید و دانشجویان در حمایت از ملکشاهی راد

[1]

 
 

[2]

 


در این مراسم که با همت باشگاه یاران جوان ملکشاهی راد برگزار گردید به مناسبت ایام فاطمیه دانشجویان و اساتید با مداحی مداح اهل بیت حجت اله کرم الهی به عزاداری پرداختند .


ابتدا دکتر مهرداد به حمایت از محمدرضا ملکشاهی راد پرداخت. ایشان ضمن اشاره به عملکردهای چشمگیر ملکشاهی راد در دوره قبلی مجلس شورای اسلامی، به خصوص حضور ایشان به عنوان نایب رئیس در کمیسیون عمران مجلس را باعث افتخار استان دانست و به انتخاب نماینده اصلح توسط مردم تاکید کرد.


در بخش دیگر مراسم دکتر مسعود سپهوند و ناصر طرهانی و زیودار از اساتید دانشگاههای لرستان

ضمن برشمردن خصوصیات بارز اخلاقی ملکشاهی راد و دفاع از عملکرد ایشان در مجلس هشتم حمایت خود را از ایشان اعلام کردند .


در ادامه محمدرضا ملکشاهی راد  ضمن خوشامدگویی به اساتید، دانشجویان و حضار جلسه به تشریح عملکردهای خود در دوره قبلی مجلس شورای اسلامی پرداخت. وی در بخشی از سخنان خود توزیع ثروت در کشور را ناعادلانه خواند و گفت : ثروت ملی تحت تاثیر قدرت توزیع می شود و هر نماینده ای که قدرت بیشتری داشته باشد سهم بیشتری از اعتبارات را برای حوزه انتخابیه خود بدست می آورد . ملکشاهی راد تکرار نماینده را از جمله دلایل رشد استان‌های در حال توسعه برشمرد . وی در ادامه به بحث در مورد انتخابات مرحله اول پرداخت و گفت که گزارشهای زیادی مطرح گردید که حاکی از تخلف در روند برگزاری انتخابات و جانبداری فرماندار و اعضای صندوقها از یک کاندید خاص بود  که همان کاندیدا که انگشت اتهام همگان بسوی اوست برای گمراه کردن افکار عمومی بحث تقلب در انتخابات را پیش کشید و با توزیع شب نامه اینگونه القاء کردند که ما مسبب بوده‌ایم، در صورتی که ما خود به روند انتخابات معترضیم و مصر به عزل فرماندار و اعضای صندوقها هستیم .

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید و ملکشاهی راد به  تمامی سوالات مطرح شده دانشجویان در مورد توسعه استان ، بودجه ، ورزش و برنامه های آینده خود پاسخ داد در پایان بیانیه حمایت تشکل های سیاسی – اسلامی دنشجویان از محمدرضا ملکشاهی راد قرائت شد .

 

(( ای کسانیکه ایمان آورده اید خداوند امر نموده است که امانت ها را به اهلش بسپارید))

اکنون که در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم تشکلهای دانشجویی با اهتمام به فرمایشات مقام معظم رهبری به اینکه خدمتگزاران نظام در راستای جلب اعتماد مردم و ایجاد وفاق و همدلی و گفتن حقیقت به مردم و ترویج فرهنگ اصیل صداقت و امانتداری و پرهیز از تهمت ، دروغ و تزویر و توجه به اینکه مردم ولی نعمتان خوب و بی مانند و سرمایه های طلایی و ارزشمند هستند و مسئولان بدون وجود مردم هیچ هستند . تشکل های سیاسی ضمن دعوت از مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان خرم آباد و، چگنی و بخش های تابعه جهت حضور پرشکوه در این مرحله از انتخابات و با توجه به اینکه نماینده مجلس باید با تجربه و از نفوذ سیاسی و قدرت رایزنی بسیار بالا برخوردار باشد ، حمایت همه جانبه خود را از برادر ملکشاهی راد ، نماینده پرتلاش ، راستگو ، امانتدار ، باتجربه و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام میدارند چرا که انتخاب مجدد  ایشان گامی در جهت توسعه و آبادانی استان خواهد بود . دانشجویان روشنفکر با تأسی از توصیه های اکید مقام عظمای ولایت و با احترام به فعالیتهای انتخاباتی رقیب هرگونه تخریب ، تهمت و افتراء را اهانت به مردم شریف لرستان می دانند و از جوانان دانشجو می خواهند که از بداخلاقی های سیاسی پرهیز نمایند . چرا که حمایت از محمدرضا ملکشاهی راد ارج نهادن به نجابت و صفای باطن مردم خرم آباد که از دیرباز مورد تکریم مردم سرزمین های دور بوده است و این نقش والای شخصیتی سرمایه گران انسانی ، الهی ، فرهنگی و اجتماعی که انبیاء و اولیاء خدا ، علما و بزرگان دین ، جان باختگان طریق حقیقت و آزادگی و نیز نیاکان و گذشتگان ما همواره بر انجام و حفظ آن تاکید و توصیه داشته اند و راستگویی و شهامت را گوهر وجودی بشر و کیمیای سعادت جامعه دانسته اند نباید به هیچ قیمتی و تحت هیچ شرایطی خدشه دار و در جهت منافع دنیوی و مادی لگدمال و نابود شود

برگرفته از وب سایت شخصی ملکشاهی راد