تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

چگونه از صفحات گوگل کروم خروجی pdf بگیریم

  • کد خبر : 40219
  • 04 دی 1392 - 7:10

به طور کلی ذخیره صفحه وب به صورت کامل و یا جدا سازی متن و ذخیره آن، عملی وقت گیر است. با این ترفند خیلی ساده و سریع تمام اطلاعات مورد نظر خود را ذخیره می کنید.

 

چگونه از صفحات گوگل کروم خروجی pdf بگیریم

 

به گزارش سرویس فناوری ودانلود/میرملاس نیوز: ترفند امروز مربوط به مرورگر گوگل کروم است و این امکان را به شما می دهد تا بدون استفاده از هیچ نرم افزار یا افزونه ای، صفحات اینترنتی باز شده با این مرورگر را به صورت یک فایل PDF در حافظه رایانه ذخیره کنید. به طور کلی ذخیره صفحه وب به صورت کامل و یا جدا سازی متن و ذخیره آن، عملی وقت گیر است. 

با این ترفند خیلی ساده و سریع تمام اطلاعات مورد نظر خود را ذخیره می کنید.برای این کار ابتدا صفحه وب مورد نظرتان را با مرورگر کروم اجرا کنید و سپس کلید ترکیبی Ctrl+P را در سیستم عامل ویندوز و Cmd+P را در سیستم عامل Mac فشار دهید. با انجام این کار پنجره ای به نام Print dialog باز می شود.

حال در قسمت Destination در این پنجره، گزینه «Save As PDF» را انتخاب و روی دکمه Save کلیک کنید. با انجام این کار ذخیره صفحه وب مورد نظر شما در قالب پی دی اف آغاز می شود و می توانید فایل مورد نظر را در هر مکانی از حافظه رایانه که می خواهید،ذخیره کنید.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=40219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. عالی عالی عالی بود

  2. عالی عالی اموزنده بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.