تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

رکوردشکنی استاندار لرستان / جلسه ای که شش ساعت به طول انجامید

  • کد خبر : 40228
  • 29 آذر 1392 - 17:07

    با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و تغییر مدیران ارشد اجرایی استان های مختلف، مردم لرستان نیز شاهد بروز تحولات موثر و مثبتی در عرصه مدیریتی استان و رشد و توسعه این دیار با انتصاب ، چهره ای بومی، متخصص و آشنا با مسایل و مشکلات این استان شدند. به گزارش میرملاس […]

 

 

با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و تغییر مدیران ارشد اجرایی استان های مختلف، مردم لرستان نیز شاهد بروز تحولات موثر و مثبتی در عرصه مدیریتی استان و رشد و توسعه این دیار با انتصاب ، چهره ای بومی، متخصص و آشنا با مسایل و مشکلات این استان شدند.

به گزارش میرملاس نیوز ، اقدامات بازوند در بدو ورود به لرستان به نوعی موجب امیدواری و ایجاد آرامش در مردم استان شد، چراکه اکنون پس از گذشت حدود دوماه از انتصاب بازوند روزنه های جدیدی در مسیر توسعه و آبادانی به روی مردم لرستان گشوده شده است.

درهمین ارتباط، استاندار لرستان در جریان برگزاری شورای توسعه و برنامه ریزی استان در شهرستان الیگودرز، با ثبت یک رکورد بی سابقه در استان و برگزاری شش ساعت جلسه فشرده کاری و تخصصی، بر تلاش شبانه روزی و جمعی برای رشد و توسعه استان تاکید کرد.

جلسه ای که از ساعت هشت صبح تا ۱۴( با احتساب زمان اقامه نماز) به طول انجامید و در آن بدون وقفه به مسایل و مشکلات ریز و درشت شهرستان الیگودرز پرداخته شد.

این جلسه که با رویکرد اقتصاد، صنعت وگردشگری برگزار شد، چنان پربار و کارشناسی بود که به واسطه طرح موضوعات علمی، کارشناسی و عملیاتی، هیچگاه کسل کننده نشد و همچنان شادابی و طراواتی خاصی بر فضای جلسه حاکم بود.

بازوند در این جلسه از طرح احداث استخر شنا گرفته تا ایجاد پالایشگاه ۴۰ هزار بشکه ای فرآورده های نفتی را به دقت با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار داد.

جلسه ای که به خوبی مدیریت شد، اتلاف زمان نداشت و برغم طولانی شدن، خسته کننده نبود و مسایل و مشکلات جدی شهرستان الیگودرز به طور کارشناسی در آن مطرح و برای آنها تصمیم گیری شد.

مدارس کپری، ایجاد منطقه نمونه گردشگری، راه اندازی صنعت شیشه، ایجاد دامداری دوهزار راسی گاو شیری، برقرسانی به روستاها، ایجاد و توسعه راههای دسترسی، زیرسا خت و امکانات ورزشی، مسکن مهر، بیمارستان شهرو آبرسانی شهری و روستایی، از جمله مسایل عنوان شده در این جلسه بود که توسط استاندار لرستان تعیین تکلیف شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=40228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۱
  1. با سلام خذمت آقای آزادبخت
    از اینکه آقای بازوند مدیر اررزشی است شکی ندارم .
    ایشان بومی لرستان نیستند ،اصالتاً بچه روستای تازناب از توابع نهاوند هستند ، اصلاً اهل رومشگان و کوهدشت نبوده اند .کل طایفه شان در تازناب زندگی می کنند.

  2. منتظر آمدن فرمانداران دولت تدبیر و امیدیم…
    خواهشا هر چه سریعتر فرمانداران احمدی نژادی را عوض کنید

  3. سلام یکی از دلایل پویایی جلسه نقش کارامد نماینده شهر بود

  4. خسته نباشید استاندار تلاش گر وتوان مند بیشتر از این مردم را در انتظار نگذارید صد البته جنابعالی بهتر از ما می دانید که خود دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب با شعار تدبیر وامید برای تغییر و تحول آمدند ( تغییر مدیریت سیاسی در درجه اول .مدیریت اقتصادی وفرهنگی) دولت قبلی که نای را از مردم گرفت وبا شعارهای دهن پرکن قوت لا یموت مردم را نیز از بین برد این رسمش نبود نباید بگذارید شادابی مردم از بین برود تغییر امری فطری و مورد پسند است.

  5. با سلام
    از درایت ،منطق،اعتدال و شعور دولت تدبیر شکی نیست اما جو سیاسی حاکم بر استان ممکن است شرایط پیشرفت برنامه های استان را کند کند چونکه خود می دانید اکثرا بر خلاف مردم ،مخالف دولت تدبیر بوده اند .با وجودی که سلامت مردم یکی از رکنهای اصلی توسعه می باشد ،دانشگاه علوم پزشکی لرستان با نداشتن مدیریتی علمی و مناسب در راس دانشگاه و بخصوص بیشتر شبکه های بهداشت شهرستان ها یکی از مشکلات اصلی استان می باشد ،امیدواریم با تدبیر شما زودتر حل شود .

  6. دست مدیر محترم سایت را می فشارم وخسته نباشید وخدات قوت می گویم استاندار سخت کوش وپر تلاش به خواست مردم خصوصا” فعالان سیاسی اصلا ح طلب واعتدال شهرستان دلفان پاسخ مثبت دادند وامیدوارم فرماندار محبوب وبومی شهرمان که انصافا” مدیری اصلاح طلب ومعتدل می باشند وایشان هم به خواست وتوقع همراهان ویاران دکتر روحانی پاسخ مثیت بدهند بر این باورم که اکثریت مسو لیت ادارات طرفدار قالیباف. جلیلی بودند به این جهت می گویم که این آقایان توان خدمت وروحیه کار وبالندگی ندارد

    • هنوز امضای حکمش خشک نشده تا ما شاهد تلاشش باشیم
      اگر در اول راه تند بدود مطمئن باش اخر سر خیلی کم میاره
      اگر طرفدار جلیلی و قالیباف بود ایرانی که هستند از کره دیگر که نیامده اند برادران من و تو هستند ضمنا اگر همین الان شما را شخص اول مملکت کنند میخوای چه گلی به سر ردم بزنی
      از روی معده خالی افضه کلام نفرما

  7. با سلام به همه مشترکان،
    بنظر بنده آنچه بایستی مهم قلمداد شود کارکرد و نتیجه تلاش است نه اینکه ۶ ساعت جلسه پیاپی یا کوهدشتی نبودن. جناب مهندس بازوند تا امروز پر تلاش بوده اند. سیکل تغییر فرمانداران هم زمانبر است و همه امروزه پر ترافیک. خوب است استاندار عزیز بخاطر آبروی خودشان همه که شده اهم و مهم کرده و زودتر تغییرات را به منصه ظهور برسانند تا برنامه ها و طرح های ایشان هم به عینیت برسند که امید است نتیجه آن رشد سریع لرستان و بخصوص شهرهای عقب نگه داشته تر باشد.

  8. آقای استاندار تو رو خدا هر چه زودتر این فرمانداران و بخشداران رو با شاخص های تدبیر و امید عوض کنید بخصوص این بخشداران انتصابی از طرف نمایندگان که واقعا برای اینکه برنامه های دولت تدبیر اجرایی شوند هر چه زودتر باید جای گزین شوند .

  9. ما شاهد جلسات متعددی در این رابطه بوده ایم در زمانهای مختلف همچنین شاهد استاندارهای مختلفی از یک مرده گرفته تا دهمرده ، مصوبات کاغذی زیادی را هم دیده ایم و هم شنیده ایم ولی به دلمان ماند تا قبل از مرگمان یک وعده عمل شده در استانمان ببینیم . وعده های همچون سد معشوره – کارخانه پتروشیمی – کارخانه سیمان و …

  10. با سلام خدمت شما
    انتظار داریم هر چه زودتر افرادی که سالها کارهای اجرایی انجام داده اند سمتهای اجرایی شهرستانهای استان را در دست بگیرند مثلا چرا باید یک معلم بخشدار فلان بخش یا بخش مرکزی فلان شهرستان باشد .به نظرم اگر این افراد هدفشان خدمت به مردم است معلمی شغل انبیاست بروند در آموزش و پرورش خدمات صادقانه شان را انجام بدهند. این افراد در فرمانداری ها و بخشداریها نه تنها خدمتگذار نیستند (بدلیل بیگانه بودن با سمت اجراییشان) بلکه بعضا باعث یک سری مشکلات میشوند که حل نشدنیست .خواهشا هر چه زودتر با احترام معلمین را به خانه خودشان(آموزش و پرورش )بفرستید.

  11. برادر کوهدشتی نبایدسیکل تغییر فرمانداران مدیران کل وبخشداران زمانبر باشند باید از رئیس دولت جناب روحانی درس گرفته وعمل کرد ایشاندر اولین وکمترین فرصت وزرا را به مجلس معرفی کرد بسیار به موقع بودجه تهیه وبه مجلس ارائه نمود خیلی سریع وزود به زود از خانواده محترم شهدا وجانبازان دیدار میکنند با اینکه قرصت ایشان بسیار کم است اما به مهمات باور عمیق دارد ویا مهمتر از همه مذاکره هستی که بحمد الله زود به زود جلسات بر گزار می شود البته با نتیجه مثبت بر خلاف دولت گذشته وقت طلاست وفرصت مثل ابر می گذرد نباید وقت را تلف کرد وبا توکل به خدا استین مدیریت وتحول خواهی به بالازد وهمکاران ثابت قدم که مشی دکتر روحانی دارد انتخاب کردخواست من تو تنها نیست بلکه اکثریت مردم این را می خواهند ولذا صبر وطا قت حدی دارد چرا که فرمانداران ومدیران کل در بلا تکلیفی زاید الوصفی به سر میبرند.

    • به کجا چنین شتابان
      قطعاً بدونین شتاب خطرناک است ، کار ها باید کارشناسی شوند .

  12. از منابع معتبر شنیده ام استاندار قصد دارد تا جایی که می تواند از پست گرفتن کسانی که اهل کوهدشت هستند در لرستان جلوگیری کند . امید وارم که این قصه درست نباشد و دروغ باشد وگرنه تفکر بسیار بدی است.چون پست و مقام به لیاقت وشایستگی بستگی دارد و این فکر مخالف قانون است.

  13. با سلام و خسته نباشید خدمت استاندار عزیز و کلیه خدمتگزاران خدوم ایرانی و لرستانی امیدواریم مرحمی نیز بر آلام کوهدشتیان بگذارند

    • آقای استاندار عزیز ، باید فکری به حال خطر مرگ جادهکوهدشت بکنند ، آیا واقعاً تا بحال بهکوهدشت سر زده اند ؟از این جاده مخوف گذشته اند ؟

  14. آفرین بر مدیر سایت که این گونه پیامهای مردمی را منعکس می کند امیدواریم برگزیدگان دولت روحانی شنوای این پیامها باشند وخدای نکرده بی توجه نباشند ای صاحبان بصیرت ودانایی از گذشته عبرت بگیرید تا درسی باشد برای امروز وفردا و پس فرداها دولت گذشته گوشه شنوایی نداشت که به چه روزی افتاد حتی همران و مشایعت کنندگا ن چه در مجلس وحتی روحا نیون ایشان را رها کردند البته ناگفته نماند حامیان ایشان در انتقاد به ایشان گویا زبان بسته شده بودند ولب فرو بسته .اما با این حال نماینده پاک سرشت دست پاک جناب مطهری بارها ومکرر از ایشان انتقاد کرد اما تنها بود وکسی او را همراهی نمی کرد. واین نکته حساس را متذکر مشوم که مردم عزیز بیکار نیست که پیام می دهند اما از سر دلسوزی وتلنگری است برای استاندار محترم ومحبوب وسایر کارگزاران دولت تد بیر وامید باشد که به خود بیایم وپیام ورای مردم در انتخابات ۲۴ خردا د فراموش نشود که واقعا” خیانت به رای دهندگان است.

  15. بعضی تمجیدها وایراز علاقه به مسوء لان نشا ت گرفته از رضایت مندی مردم به صراحت لهجه صداقت با مردم پایبندی به شعارهای انتخاباتی وندادن آمار غلط از وضعیت کشور می باشدکه متئسفانه این امر کاملا” در دولت احمدی نه تنها وجود نداشت بلکه بر خلاف آن عمل می شد دیدن هاله نور سفرهای استانی با آن هزینه گزاف وباور نکردنی اجرای ناقص طرح هدفمندی یارانه ها سفر های خارجی عزل ونصب کردن پی درپی وزرا واستانداران واز همه مهمتر وخسارت بار تر هزینه نابجا وغیر عقلی از امام زمان (عج) در حرکات وسکنات دولت قبلی وعدم کارایی لازم وپس رفت وضعیت دینی فرهنگی واقتصادی نمو نه بارز این دولت بود توهین به مجلس ونمایندگان وبگم بگم ها وکل کل هاو هزاران مورد دیگر.

  16. باسلام مگراین سایت پربیننده به روزنیست !چقدربایداین خبراول سایت باشدفرض کنیم خیلی مهم بوده نه انقدرکه ازاعتبارسایت کم کنه. به تمام خبرگزاریها نگاه کنیدیک خبرمهم رااینقدربع عنوان تیتراول نمیزنند. باتشکر

  17. برادر زمان مهم نیست بازده مهمه-یکی از نمایندگان کنگره آمریکا همین چند ماه پیش حدود ۱۲ ساعت الکی سخنرانی کرد تا یه طرح تصویب نشه …………

  18. جای تاسف داره برای شما جناب آقای آزادبخت بدلیل انتخاب گزینشی کامنتها،بنده در خصوص مطلب فوق ۲ بار کامنت عاری از توهین و یا اهانت به هر شخص حقیقی و یا حقوقی گذاشتم که بنا بدلایل نا معلومی انتشار نمیشود،چون بنده از بازدید کنندگان دائمی سایت شما هستم بارها دیده ام که دیگران نیز از این انتخاب گزینشی کامنتها اعلام نارضایتی نموده اند،سعی کنید که رویه اصلاحی را در پیش بگیرید تا شاهد کاهش تعداد بازدیدکنندگانتون نباشید،مطمئن باشید ادامه این روند منجر به کاهش بازدید کنندگان خواهد شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.