- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رکوردشکنی استاندار لرستان / جلسه ای که شش ساعت به طول انجامید

 

 

با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و تغییر مدیران ارشد اجرایی استان های مختلف، مردم لرستان نیز شاهد بروز تحولات موثر و مثبتی در عرصه مدیریتی استان و رشد و توسعه این دیار با انتصاب ، چهره ای بومی، متخصص و آشنا با مسایل و مشکلات این استان شدند.

به گزارش میرملاس نیوز ، اقدامات بازوند در بدو ورود به لرستان به نوعی موجب امیدواری و ایجاد آرامش در مردم استان شد، چراکه اکنون پس از گذشت حدود دوماه از انتصاب بازوند روزنه های جدیدی در مسیر توسعه و آبادانی به روی مردم لرستان گشوده شده است.

درهمین ارتباط، استاندار لرستان در جریان برگزاری شورای توسعه و برنامه ریزی استان در شهرستان الیگودرز، با ثبت یک رکورد بی سابقه در استان و برگزاری شش ساعت جلسه فشرده کاری و تخصصی، بر تلاش شبانه روزی و جمعی برای رشد و توسعه استان تاکید کرد.

جلسه ای که از ساعت هشت صبح تا ۱۴( با احتساب زمان اقامه نماز) به طول انجامید و در آن بدون وقفه به مسایل و مشکلات ریز و درشت شهرستان الیگودرز پرداخته شد.

این جلسه که با رویکرد اقتصاد، صنعت وگردشگری برگزار شد، چنان پربار و کارشناسی بود که به واسطه طرح موضوعات علمی، کارشناسی و عملیاتی، هیچگاه کسل کننده نشد و همچنان شادابی و طراواتی خاصی بر فضای جلسه حاکم بود.

بازوند در این جلسه از طرح احداث استخر شنا گرفته تا ایجاد پالایشگاه ۴۰ هزار بشکه ای فرآورده های نفتی را به دقت با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار داد.

جلسه ای که به خوبی مدیریت شد، اتلاف زمان نداشت و برغم طولانی شدن، خسته کننده نبود و مسایل و مشکلات جدی شهرستان الیگودرز به طور کارشناسی در آن مطرح و برای آنها تصمیم گیری شد.

مدارس کپری، ایجاد منطقه نمونه گردشگری، راه اندازی صنعت شیشه، ایجاد دامداری دوهزار راسی گاو شیری، برقرسانی به روستاها، ایجاد و توسعه راههای دسترسی، زیرسا خت و امکانات ورزشی، مسکن مهر، بیمارستان شهرو آبرسانی شهری و روستایی، از جمله مسایل عنوان شده در این جلسه بود که توسط استاندار لرستان تعیین تکلیف شد.