تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

اعمال تحریم‌های جدید نقض آشکار توافقنامه ژنو بود/ لزوم بررسی مجدد توافقنامه در مجلس

  • کد خبر : 40273
  • 29 آذر 1392 - 22:45

  میرملاس نیوز/سرویس سیاسی: عضو کمیسیون ملی امنیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال تحریم‌ها علیه چند شرکت ایرانی گفت: این تحریم‌ها توافقنامه ژنو را نقض کرد.   ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه چند […]

139109010000903

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی:

عضو کمیسیون ملی امنیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال تحریم‌ها علیه چند شرکت ایرانی گفت: این تحریم‌ها توافقنامه ژنو را نقض کرد.

 

ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه چند شرکت ایرانی اظهار داشت: در توافقنامه ژنو آمده است که دولت آمریکا از تحمیل و اعمال هرگونه تحریم علیه ایران خودداری کند، یعنی نه خود تحریمی را وضع کند و نه اینکه اگر کنگره تحریمی را تصویب کرد، آن مصوبه را اجرا نکند. ولی جالب اینجاست که دولت آمریکا هم تحریم‌ها را تصویب کرد و خودش نیز مجری آن شده است و وزارت خزانه‌داری کل و بازرگانی این اقدام را انجام داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: اعمال تحریم‌های جدید علیه شرکت‌های ایرانی نقض آشکار توافقنامه ژنو است. به‌هرحال حقوقدانان و صاحب‌نظران می‌توانند در این خصوص نظر بدهند.

وی گفت: مجلس باید توافقنامه ژنو را در راستای کمک به دولت و شناسایی نقاط ضعف و قوت بررسی کند تا متوجه شود که در توافقنامه چه‌چیزی بوده و چرا این‌گونه گفته می‌شود.

آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: توافقنامه ژنو با اعمال تحریم‌ها نقض شده و آمریکا اگر به مسیر درست مذاکرات بازنگردد، ما باید این مذاکرات را متوقف کنیم و متوقف شده تلقی کنیم، چرا که نمی‌شود آنها کج‌رفتاری کنند و ما دنبال کج‌رفتاری آنها برویم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=40273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. واقعا برای تندروهای امسال شما متاسفم……

  2. چی شد مگه استعفا نداده بودین!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. وقتی همه باهم نمیتونید مشکل دانشگاه علوم پزشکی رو حل کنید. چطور می خواهید از پس اوباما بربیایید.

  4. اگر مشکل دانشگاه علومپزشکی را حل کردی بعد به استعفا عمل کردی انوقت نماینده مردمی

  5. درود بر دلاور مرد لرستان دکتر اقامحمدی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.