تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

از چه غذاهایی بپرهیزیم تا جوش نزنیم

  • کد خبر : 40322
  • 29 آذر 1392 - 23:53

  میرملاس نیوز/ سرویس سلامت: نمک یُد دار و دیگر منابع یُد. به خاطر دلایل ناشناخته به نظر می‌رسد نمک ید دار باعث تحریک پیدایش آکنه می‌شود. مراقب میزان سدیمی که مصرف می‌کنید باشید به ویژه زمانی که غذاهای آماده میل می‌کنید و نمک ید دار به غذاهایتان اضافه می‌کنید. همچنین مصرف میگو را محدودتر […]

josh-sorat

 

میرملاس نیوز/ سرویس سلامت:

نمک یُد دار و دیگر منابع یُد. به خاطر دلایل ناشناخته به نظر می‌رسد نمک ید دار باعث تحریک پیدایش آکنه می‌شود. مراقب میزان سدیمی که مصرف می‌کنید باشید به ویژه زمانی که غذاهای آماده میل می‌کنید و نمک ید دار به غذاهایتان اضافه می‌کنید. همچنین مصرف میگو را محدودتر کنید.

اگر واقعاً از آکنه به تنگ آمده‌اید به طور جدی مصرف مواد غذایی «سفید» به ویژه آرد تصفیه شده و نانی که از این آردها تهیه می‌شود، سیب زمینی سرخ کرده و تمام مواد غذایی خیلی شیرین را کاهش دهید. این مواد غذایی میزان قند خون و انسولین را بالا می‌برند و محققان بر این باورند که انسولین بالا باعث تحریک آکنه می‌شود. از این گذشته داشتن رژیم غذایی سرشار از محصولات تصفیه شده و فقیر از میوه و سبزیجات تازه باعث می‌شود منیزیم و مواد معدنی مورد نیاز بدن که برای حفظ تعادل هورمون ضروری است تأمین نشود و به این ترتیب آکنه‌ها ظاهر بشوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=40322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.