کد خبر : 40346
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 554 بازدید

حضور “یاری بخش حاتمی ” عکاس کوهدشتی در بین راه یافتگان نهایی بخش عکس / در سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت

حضور “یاری بخش حاتمی ” عکاس کوهدشتی در بین راه یافتگان نهایی بخش عکس /  در سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت * * پاتوق هنری به نوبه خود کسب این افتخار با ارزش را به ”  آقای یاری بخش حاتمی “ صمیمانه  تبریک گفته و امیدواریم که همیشه اینگونه برای لرستان افتخار آفرین باشند. ——— […]

حضور “یاری بخش حاتمی ” عکاس کوهدشتی در بین راه یافتگان نهایی بخش عکس /  در سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت

*

hatami

*

پاتوق هنری به نوبه خود کسب این افتخار با ارزش را به ”  آقای یاری بخش حاتمی “ صمیمانه  تبریک گفته و امیدواریم که همیشه اینگونه برای لرستان افتخار آفرین باشند.

———

مخاطبین محترم پاتوق هنری جهت ارسال خبر، نقد و پیشنهادات خود می توانند با آدرس اینترینی  patoghehonari61@yahoo.com  در ارتباط باشید.

*

 

 

درج شده توسط : سجاد همتی / دبیر پاتوق هنری " میرملاس "

دیدگاه ها

غلام حسن نورعلی ازسنندج در گفته :

سلام خدمت یاریبخش عزیز ومحبوب .

ازاینکه باعث کسب افتخار برای کوهدشت شدی بسیار خوشحالم . صداقت ومتانت تورا که در دوران هنرستان به یاد

می آورم نباید نتیجه ای بجز این داشته باشد .از خداوند عز وجل آرزو دارم همیشه شاهد سرافرازی شما وتمامی

همشهری های عزیزم باشم .

از دست اندر کاران این سایت مخصوصا آقای آزادبخت نیز احداث این پل ارتباطی صمیمانه تشکر دارم

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ شنبه ۳۰ آذر , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۸:

سلام بر غلام حسن عزیز و بزرگوار .
محبت شما را از گذشته ها در یاد دارم ، از شما بسیار ممنونم .

[پاسخ]

مهرداد سوری در گفته :

یاری بخش خوب ..زلال مثل هوای خوب کوهدشت .صمیمانه تبریک می گویم .

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ شنبه ۳۰ آذر , ۱۳۹۲ ۱۸:۳۲:

دوست بارانی من ، متشکرم .

[پاسخ]

آدینه وند در گفته :

با پشتکاری که از ایشان سراغ دارم ،یقینا بیش از اینها خواهد درخشید. موفق باشی دوست عزیز

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱ دی , ۱۳۹۲ ۱۳:۰۷:

از شما خیلی متشکرم ، این نظر لطف شماست .

[پاسخ]

صالح سوری در گفته :

دوست همنشین دلتنگی ها …چقدر خوشحالم شدم از این خبر.دوست شریف بی ادعای محجوب با اخلاق دوست داشتنی

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱ دی , ۱۳۹۲ ۱۲:۵۸:

صالح عزیز ! چوب کاری می فرمایید ،
به قول” جواد” این تعریف ها ، دشنام های مودبانه اند ،
ارادت ما همچنان باقیست .

[پاسخ]

ميرسليم خدايگان در گفته :

تبريك ميگم به دوست عزيزم ياريبخش حاتمي صدر.موفق باشيد.

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱ دی , ۱۳۹۲ ۱۸:۵۳:

متشکرم دوست خوب من ، زنده باشی .

[پاسخ]

سعیدجمشیدی در گفته :

سلام بر یاریبخش عزیز
از شنیدن خبر موفقیت شما بسیار خوشحال شدم. امیدوارم موفقیت شما در سایه ذوق و دقتی که در شما سراغ دارم استمرار داشته باشد. همیشه موفق و پیروز باشید…

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱ دی , ۱۳۹۲ ۱۸:۵۵:

خیلی ارادت دارم برادر سعید ،از لطف شما سپاسگزارم .

[پاسخ]

مسعود ضرونی در گفته :

تبریک صمیمانه خدمت آقای حاتمی عزیز ، بسیار عکس زیبا و پرمعنا در عین داشتن
یک ترکیب بندی و کنتراست خوبی است …
انشالله همیشه موفق باشید …

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱ دی , ۱۳۹۲ ۱۸:۵۷:

ممنون از عنایت و لطف شما آقای ضرونی ، من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم .

[پاسخ]

صمد.آ در گفته :

ای نگاهت مادرزادترین کلمات!
در روزهای بی جان و بی باران
چکاچک چکه
و چله
و سایه
و پریسکه
و پرسپکتیو
نگاه روشن همه لحظه ها
از زنجره ی زنجیرها بگیر
تا بی پروایی رقص پرچمها
قصه ی کوتاه جهان
پاکی روشن مردمک های توست
یاریبخش ِ تصویر های فصل در فصل!
بیا برویم کوه!
از مزارع جو و گندم بگوییم
از شقایق جان هایمان
در حوالی این چهل سالگی محتوم
تازه تازه تازه
دارد کودکی هایمان مثل یک عکس کهنه ترمیم می شود.

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳ دی , ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴:

ز نیمه خویش می گذری / در نیمه شب شبانه های تابستان گرم / از حناسه خنک مزارع ذرت نفس می کشی /
و آرامشی عجیب که در “جو گندمی” موهایت نهفته است
/ پشت همه پلان ها، چله های سرد وگرم در عبورند / هزار نفس، کلمه میشود و هزاران کلمه ، تصویر /
آنجا در انتهای جهان ، زندگی با شدت تمام در جریان است /و نیمی از شقایق ها سرخی لبها را به تماشا نشسته اند/
تا سرخ رنگ افق های دورادور ،قاب پاییزی ترین غروب ارغوان ، بر دیوار .
ارادت دارم دوست شاعر من .

[پاسخ]

علی قادری در گفته :

باعرض تبریک و پیروزی روز افزون به دوست بی شیله پیله خودم.

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳ دی , ۱۳۹۲ ۱۸:۳۳:

متشکرم علی جان، صفای با صفا !!1!

[پاسخ]

سکینه آدینه وند در گفته :

با تبریک فراوان برای شما

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳ دی , ۱۳۹۲ ۱۸:۳۱:

بسیار ممنونم

[پاسخ]

علی حائری در گفته :

دایی جان از اینکه باز هم شاهد افتخار آفرینی شما در عرصه هنر هستم بسیار خوشحالم.همیشه سربلند باشی

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۴ دی , ۱۳۹۲ ۱۶:۳۴:

ارادتمند خواهرزاده عزیزم ، متشکرم

[پاسخ]

رامین نجفی در گفته :

صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

توفیق روزافزون شما آرزوی قلبی ماست.

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۴ دی , ۱۳۹۲ ۱۶:۳۷:

زنده باشی آقای نجفی عزیز ،از شما صمیمانه ممنونم .

[پاسخ]

بهروز پیری در گفته :

حاتمی عزیز
تبرک صمیمانه حقیر را نیز بابت کسب این موفقیت پذیرا باشید
امید استمرار این موفقیت را دارم
سربلند بمانید

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۵ دی , ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲:

بسیار سپاسگزارم جناب پیری ، برای شما آرزوی سر بلندی دارم .

[پاسخ]

آموزشگاه آزادهنری میرعماد، صمدزالپور در گفته :

درود بر دوست نازنین ودوست داشتنیم یاریبخش عزیز
تبریکات بنده رو پذیرا باش نازار

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۲ دی , ۱۳۹۲ ۱۱:۰۱:

ممنونم استاد صمد ! دوست نازار و شاداب وبزرگوار

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی در گفته :

جناب استاد حسین پور ، بابت زحمات شما در پاتوق هنری و لطف شما، بسیار متشکرم .
موفق باشید .

[پاسخ]

پاتوق هنری //// پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۵ دی , ۱۳۹۲ ۰۷:۴۴:

دوست عزیز یاری بخش حاتمی
ازلطف ات نهایت تشکر رو دارم، بنده وظیفه ام را انجام میدهم.
شادباشید.

[پاسخ]

ميرزايي در گفته :

ياريبخش را ياريبخش اي ياريبخش حقيقي عرض تبريك و ارادت وآرزوي موفقيت

[پاسخ]

حاتمی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۷ دی , ۱۳۹۲ ۱۷:۴۸:

قربان شما برادر مسعود ، در پناه حق باشید .

[پاسخ]

راضیه حاتمی صدر در گفته :

برادر عزیزم موفقیت دوباره شما را تبریک می گوییم.به امید موفقیت های بیشتر

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ دی , ۱۳۹۲ ۱۶:۴۵:

ممنونم خواهر محجوب و زلال همچون آب !
همیشه سلامت باشی .

[پاسخ]

انیس هائری در گفته :

دایی جون بهت تبریک میگم این عکسم مثل بقیه عکسا بی نظیره

[پاسخ]

یاری بخش حاتمی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ دی , ۱۳۹۲ ۱۶:۴۳:

تو هم یک خواهر زاده بی نظیری !!
سر بلند باشی .

[پاسخ]