تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

همایش فرهنگیان و معلمان در حمایت از آقا محمدی

  • کد خبر : 4035
  • 07 اردیبهشت 1391 - 13:56

 در ادامه سلسله همایش ها و گردهمایی های  مردمی که در هفته گذشته در مکان سینما ایران برگزار شد،  ابراهیم آقامحمدی  در سخنانی با اشاره به شأن و جایگاه والای فرهنگیان و معلمین که امین و مورد اعتماد آحاد مختلف جامعه بوده و هستند اشاره کردند که متاسفانه گروهی خاص و انحصار طلب  چند سالی است […]

 در ادامه سلسله همایش ها و گردهمایی های  مردمی که در هفته گذشته در مکان سینما ایران برگزار شد،  ابراهیم آقامحمدی  در سخنانی با اشاره به شأن و جایگاه والای فرهنگیان و معلمین که امین و مورد اعتماد آحاد مختلف جامعه بوده و هستند اشاره کردند که متاسفانه گروهی خاص و انحصار طلب  چند سالی است که این جایگاه و شأن مقدس و ارزشی را با سوء استفاده از بیت المال به نفع جریان خاص سیاسی در اذهان عمومی تنزل داده اند.

ایشان در ادامه به فرهنگیان حاضر در این همایش عظیم قول دادند که در صورت توفیق خداوند و به دست آوردن کرسی مجلس از این فرصتی که متعلق به همه مردم است برای رفع مشکلات همه موکلین خود در تمامی بخش های حوزه انتخابیه استفاده خواهند کرد. و مانع از سیاسی کاری مطلق در تمام بدنه آموزش و پروش خواهند شد به نحوی که دیگر نشنویم فلان مدیر مدرسه چون از کاندیدایی خاص حمایت کرده امروزه در یکی از دور افتاده ترین روستاها مشغول تدریس است یا فلان کارمند معمولی چون از کاندیدای دیگری حمایت کرده صاحب منصب و مقام شده !!!

ایشان اشاره داشتند که مدیریت بخش های مختلف از جمله آموزش و پرورش می باستی به افراد لایق،با سابقه درخشان خدمت ،کاردان و با برنامه سپرده شود و مدیریتی که برای سازمان ها و ادارات مختلف انتخاب و گزینش می شوند نباید به جای خدمت به خلق خدا به شخص یا گروه یا جریان سیاسی خاصی خدمت کنند.

برگرفته از سایت شخصی آقا محمدی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. زنده باد کاندیدای شجاع و صادق و پاک دستمان ابراهیم آقامحمدی…

  2. عزیز چرا جو سازی و شلوغش میکنید.همایش عظیم کجاست؟اوالاً یک سوم صندلی ها خالی هستند.ثانیاً شما زود آزمایش خودتو پس دادی،اگر اینها بعضی از فرهنگیان عزیز رو به نقاط دور افتاده می فرستادند ،حداقل معلوم المکان بودند ولی خیلی از روشنفکران و فرهنگیان عزیز که الان داعیه طرفداری از اونها رو دارید اکثراً توسط امثال شما اخراج و یا تا ابد مجهول المکان موندند.

  3. وقت اون رسیده که دارو سته ملکشاهی . کار وکاسبیشون رو جمع کنن برن یه جای دیگه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.