تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
11

شب یلدا فال حافظ بگیرید+همراه با معنی

  • کد خبر : 40361
  • 30 آذر 1392 - 17:08

دیوان کامل حافظ بی شک علاقه مندان زیادی در بین پارسی زبانان دارد شب یلدا در کنار خانواده با نرم افزار فال حافظ مزین کنید.

به گزارش سرویس فناوری ودانلود/میرملاس نیوز: مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحه ای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.
 
 

Bidel1

 

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!
برنامه دیوان کامل حافظ بی شک علاقه مندان زیادی در بین پارسی زبانان دارد مخصوصا که امکان گرفتن سریع فال با معنی فراهم شده است  که در محیطی بسیار زیبا و مولتی مدیا و قابل استفاده برای تمامی اعضای خانواده ها می باشد . برای اجرای این نرم افزار در رایانه شخصی خود احتیاجی نیست تا رایانه شما به سخت افزارهای خاصی مجهز باشد . تنها کافی است رایانه شما دارای سیستم عامل ویندوز باشد . 

 

 

 

این نرم افزار به صورتی طراحی شده است که کاربر می تواند در هر لحظه از یک فالنامه به فالنامه ای دیگر رجوع کند

این فالنامه برای همه ماه ها و فصلها می باشد و هر زمان که بخواهید تنها با یک کلیک می توانید فال خود را مشاهده کنید . این فالنامه هدیه بسیار مناسبی است برای آنان که دوستشان دارید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=40361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تشکرویژه از مدیرسایت میرملاس واقعا” فالش خیلی خوبه

  2. میرملاس خیلی ممنون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.