تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

قرارگاه خاتم الانبیا (ع) فرصتی استثنایی برای توسعه لرستان است

  • کد خبر : 40551
  • 02 دی 1392 - 23:08

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: بازوند استاندار لرستان  در جلسه پیگیری ردیف های اعتباری سال ۹۲ لرستان اظهار داشت: باید از فرصت به دست آمده توسط این قرارگاه جهت رشد و تعالی استان لرستان به خوبی استفاده شود تا با اقدامات عملی و مهم بتوان شاهد رشد و شکوفایی استان باشیم.وی تصریح کرد: از آنجا […]

0-91

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

بازوند استاندار لرستان  در جلسه پیگیری ردیف های اعتباری سال ۹۲ لرستان اظهار داشت: باید از فرصت به دست آمده توسط این قرارگاه جهت رشد و تعالی استان لرستان به خوبی استفاده شود تا با اقدامات عملی و مهم بتوان شاهد رشد و شکوفایی استان باشیم.
وی تصریح کرد: از آنجا که فرمانده این قرارگاه نیز به عنوان فردی توانمند از دیار لرستان به شمار می رود می توان با استفاده از این فرصت و تمایل زیاد آنان جهت انجام فعالیت های عمرانی، گام موثری جهت توسعه استان برداشت.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه می توان با استفاده از ظرفیت قرارگاه طرح های خوبی را در استان اجرا کرد به همین منظورمدیران دستگاه های اجرایی برای ارائه طرح های بزرگ اقتصادی در استان اقدامات لازم را انجام دهند تا بتوان با ارائه به این قرارگاه تلاش جدی در عرصه اقتصادی استان را شاهد باشیم.
بازوند ضمن تقدیر از تلاش های مستمر این قرارگاه برای توسعه لرستان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی استان می توانند طرح های بزرگ اقتصادی خود را پیشنهاد دهند تا بتوان همچنان با فعالیت های تاثیرگذار این قرارگاه بستر لازم برای ایجاد زیرساخت های مهم اقتصادی استان را فراهم کرد.
وی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ع) برای رشد و توسعه همه جانبه استان حمایت جدی خواهد کرد، افزود: برای پیشبرد اهداف و برنامه های استان هر ۱۵ روز یکبار با فرمانده این قرارگاه نشستی برگزار می شود تا وضعیت طرح های عمرانی استان به صورت ویژه پیگیری شود.
استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه طرح های بزرگی از جمله برخی سدهای مهم اقتصادی در استان توسط این قرارگاه در حال ساخت است با بهره برداری از این طرح ها زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی استان فراهم شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=40551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. جنا ب بازوند استاندار محترم ما این فرد توانمد را به اصطلاح شما بیشتر می شناسیم سا لهاست که به این کار اشتغال دارد اما باکمال تا ء سف خدمتی به شهرستان دلفان مظلوم نکرده است شهرستانی که دلسوزی نداشته وهمچنین نماینده قدر وتوانمندی نداشته که حرکتی روبه جلو برای شهرمان داشته باشد بااین وصف وحدیث فرد توانمند در قبال خدمت به این استان پول ودرآمد دارد ولذا ما هی راهر موقع از آب بگیری تازه است منظور بنده این بود که این آقا می توانست بیشتر به این مردم خدمت کند ودر قبال این نفعش هم بر ده است نمونه بارز استخدام برادر نامبرده به علت نفوذ ایشان بودن آزمون در فرمانداری حسود نیسیم منتی دارد خدمت کند

  2. مدیر سایت ممنون ومتشکر واقعا” کسی بود که حرف دل جوانان این مرز بوم را به استاندار اتعکاس داد می شد با اسفالت جاده شاهزاده ابراهیم ( بابای بزرگ ) طی سالهای گذشته ایجاد شغل کرد ۶۰ کیلو متر جاده زیاد نیست اما دستاورد مهم زیارتی وگردشگری در سطح کشور برای شهرمان داشت اما صد حیف که دیر به فکر افتادندو یا ایجاد وتکمیل سد وبهره برداری از آن وایجاد شغلهای جدید اما ما تنها بودیم وکسی به دادمان نرسید کل خدمت دولت قبلی که علی الظا هر نمود دارد جاده کمر بندی ومسکن مهر که تا کنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است می ارزد به این مردم لایق بیشتر خدمت شود در این مدت گوش شنوایی نبود که به درد دل مردم وجوانان پاسخ بدهد اما این مردم نا امید نیتند و جبران عقب ماندگی وتوسعه نیافتگی شهرشان را از دولت تدبیر وامید خصوصا” استاندار محترم انتظار دارند نوقع داریم در پاسخ مطالب ارائه شده استاندار محترم در این ستون نظر ایشان را ببینیم.

  3. کاش شخص دیگری فرمانده قرارگاه بود ببینید در سایر استانها قرارگاه چه اقدامات اساسی وزیربنایی خیرخواهانه ای شکل گرفته در شهرستانهای استان لرستان مخصوصا روستاهای محروم لک نشین نورآباد کوهدشت الشتر چه اقدامی انجام داده جاده بابا بزرگ هم بخاطر سدمعشوره است که این سدهم از طرحهای ملی است و ایشان سهمی ندارند

  4. ما منتظریم پا سخ استاندارمان بشنویم اگر سری به سایت میزنند قرارگاه خاتم چه کاری برای نورآباد انجام داده است ممنونیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.