- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار: مدیرانی که دغدغه اشتغال ندارند، لرستان را ترک کنند

 
 

استاندار لرستان گفت: مدیرانی که دغدغه اشتغال نداشته و به این رویکرد اعتقادی ندارند یا محل کار خود را عوض کنند و یا به استان دیگری بروند.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ “هوشنگ بازوند” در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان  نرخ بیکاری در لرستان را بالا ذکر کردو اظهار داشت:  نمی خواهیم وضعیت بیکاری در لرستان را منفی جلوه دهیم ولی این موضوع یک واقعیت است که همه باید آن را قبول کنند.

وی  نرخ بیکاری در استان لرستان را  ۲۲ درصد عنوان کرد وگفت:: چنانچه معضل بیکاری تداوم یابد، وارد یک بحران در بحث اشتغال خواهیم شد.

استاندار تاکید کرد:  مدیران استان  اشتغال را همواره مدنظر قرار دهند چرا که رویکرد اصلی و مهم مدیریت ارشد استان نیز توجه به این موضوع است.

وی با اشاره به وجود موانع پنهان اداری در بحث ایجاد اشتغال در استان لرستان،بر ضرورت همکاری بانکهای استان برای  پرداخت تسهیلات به بنگاههای زود بازده و طرحهای اقتصادی تاکید کرد و گفت: بانکهای استان برای عدم پرداخت تسهیلات به بنگاههای زودبازده استدلال و توجیه قانع کننده ای داشته باشند.

استاندار لرستان از بهانه تراشی بانکهای استان برای پرداخت تسهیلات به بنگاههای زودبازده انتقاد کرد و گفت:بانکهای استان  بخش خصوصی را برای دریافت تسهیلات و سرمایه گذاری در لرستان اذیت نکنند.