تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

محمدزاده : ۲۸ مرکز در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان فعال است

  • کد خبر : 40776
  • 06 دی 1392 - 19:26

  رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت : در حال حاضر ۲۸ مرکز در دانشگاه جامع علمی کاربردی در لرستان فعال است. ˈسعید محمد زاده ˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این مراکز درنقاط مختلف شهرستان های لرستان فعال هستند و دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان پلدختر نیز […]

16

 

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت : در حال حاضر ۲۸ مرکز در دانشگاه جامع علمی کاربردی در لرستان فعال است.

ˈسعید محمد زاده ˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این مراکز درنقاط مختلف شهرستان های لرستان فعال هستند و دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان پلدختر نیز از بهمن ماه آینده با دو مرکز شرکت آریا گچ پلدختر و مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت : با توجه به اینکه پلدختر جنوبی ترین شهر استان است ،راه اندازی این مرکز شرکت آریا می تواند هزینه دانشجویان پذیرفته شده را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: همچنین نیروی انتظامی برقرار کننده احساس امنتیت در جامعه است و پتانسیل خوبی برای ایجاد این احساس در بین مردم دارد .

وی گفت : در صورت ارتقاء سطح فرهنگ و آموزش نیروی انتظامی خدمات شایسته تری از طرف این نیرو به جامعه ارایه خواهد شد .

وی در ادامه افزود : سه مرکز رتبه یک تا سه در بین مراکز علمی کاربردی استان وجود دارد که دانشگاه الیگودرز رتبه یک استان و رتبه پنج کشوری را دارد ودر حال حاضر۳۳۷ مرکز علمی کاربردی در کشور مشابه فعالیت این مرکز را دارد .

وی اظهار داشت : دومین مرکز علمی کاربردی استان دانشگاه الشتر است که دارای هیات موسس خصوصی است و سومین مرکز علمی کاربردی استان دانشگاه کوهدشت است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=40776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. ارتقاء را باید در کلاسهای عملی یا اساتید مجرب وی باید دید.چوارشه

  2. تو را به خدا دروغ نگویید بجای آمارهای غلط برای رضای خدا هم شده سری به کلاسهای اکابر جهاد دانشگاهی بزنید!!!!!بعدآ قضاوت کنید.

  3. با سلام خدمت جناب آقای محمد زاده؛ جناب رئیس از وضع مراکز تحت مدیریت خود چقدر آگاهید تا به حال از مراکز بازدید داشتید اگه جواب مثبته و یا منفی چطور میتونید به عنوان مسئول جوابگوی دانشجویان و خانواده های اونا باشید که با این شرایط سخت اقتصادی و همه مشکلات به سختی شهریه دانشگاه رو تهیه می کنند و با پرداخت هزینه عملی دروس هیچگونه کلاس عملی تشکیل نمی شود و در پایان دانشجویان با همون سطح علمی که به دانشگاه اومدن فارغ التحصیل میشن چرا حتی خودمون در اوضاعی که به استانمون بی توجهی میشه در حق خودمون و جوونامون ظلم می کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.