تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

ملکشاهی : هوشیاری مردم در سرکوب فتنه ۸۸ از مظاهر کامل بصیرت آنهاست

  • کد خبر : 40818
  • 07 دی 1392 - 13:48

  نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: مردم با اعتماد به دولت و نظام چون دوره‎های قبل حمایت‎های خود را از نظام دریغ نکنند. الهیار ملکشاهی در گفت‎وگوبا ایسنا بیان کرد: مردم همیشه باید هوشیار باشند و در تمام موضوعات با آگاهی کامل تصمیم صحیح و به‎جا بگیرند که این امر را بارها در تمام […]

26127

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: مردم با اعتماد به دولت و نظام چون دوره‎های قبل حمایت‎های خود را از نظام دریغ نکنند.

الهیار ملکشاهی در گفت‎وگوبا ایسنا بیان کرد: مردم همیشه باید هوشیار باشند و در تمام موضوعات با آگاهی کامل تصمیم صحیح و به‎جا بگیرند که این امر را بارها در تمام صحنه‎ها نشان داده و می‎دهند.

وی اضافه کرد: مردم موقعیت‎شناس در تمام دوران خود را ثابت کرده‎اند، در زمان جنگ که تمام دنیا در مقابل انقلاب نوپا به پا خواسته ایران بودند به امر امام و رهبرشان لبیک گفتند و به جبهه‎های حق علیه باطل شتافتند.

ملکشاهی ادامه داد: بعد از ارتحال امام(ره) نیز در زمان انتخاب مقام معظم رهبری، بارها ایشان را مورد حمایت خود قرار دادند و هیچگاه در صحنه‎های مختلف شانه خالی نکردند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس افزود: از مظاهر بصیرت مردم می‎توان به هوشیاری آنها در فتنه ۸۸ اشاره کرد که با آگاهش کامل در مقابل کسانی که قصد خرابی و سرنگونی نظام و ولایت را داشتند به پا خواستند و اجازه رسیدن به این هدف شوم را به آنها ندادند.

این نماینده مجلس گفت: امروز هم که بحث مذاکرات ژنو است انتظار می‎رود مردم با اعتماد به دولت و نظام چون دوره‎های قبل حمایت‎های خود را دریغ نکنند و در مقابل کسانی که دوست ندارند ملت ایران متحد، هماهنگ و همدل باشد، اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان ثابت کنند.

رییس کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: با اتحاد مردم کشور، منافقین داخلی و دشمنان خارجی چون صهیونیست‎ها و کسانی که نمی‎خواهند سربلندی ایران را ببینند از این همبستگی متضرر می‎شوند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=40818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. احسنت بر نماینده ضد فتنه و ولایتمدار شهرمان.ماشاءالله حاجی

  2. درود بر حاج آقا ملکشاهی عزیز

  3. جناب آقای آزادبخت باسلام
    رسانه کارش اطلاع رسانی و شفاف سازی است وقتی جایی را برای درج نظر و دیدگاه باز میگذارید مطمنا باید برای نظر دیگران هم ارزش قائل باشدگذشته از نظراتی که بخاطر بکار بردن کلمات رکیک و یا فحاشی قابل تایید نباشند اما چندین بار متوجه شده ام که سایت شما انتقادها را یا تایید نمی کنید یا پس از تایید سریعا حذف می کنید وقتی خود شما که اصحاب رسانه اید به انتقاد جهت حل مشکلات یا حداقل مطرح شدن مشکلات در عمل اعتقادی ندارید از دیگران چه انتظاری باید داشته باشیم چه خوب است فکر و عمل مان یکی باشد.با آرزوی موفقیت برای شما و همکارتان

  4. آقای آزادبخت از شما به عنوان یک فرد ارزشی انتظار می رفت همه دیدگاهها را پوشش بدید…!

  5. باسلام وخسته نباشید خدمت نماینده محترم شهرستان کوهدشت.از انتصاب برادر بسیجی مهندس نادر پیری زاده به ریاست اداره برق شهر کوهنانی از حضرتعالی نهایت تشکر و قدر دانی را دارم.امید است تمامی انتصابات شما امثال آقای پیری باشند.

  6. از آقای ملکشاهی به خاطر انتصاب مهندس نادر پیری متشکریم

  7. حق شناس عزیز اخه متاسفانه آقای آزادبخت هم به صورت موردی توسط نماینده شهرستان در اداره ارشاد استخدام شدند ، البته جای شکر است چونکه حداقل رشته و تجربه ایشون با کارش هم خوانی دارد و رومشکانی هم نیست . جناب آزادبخت …………….

    • سلام دوست عزیز
      احتمالا یا بنده رو اشتباهی گرفتین یا اطلاعات غلط بهتون دادن
      اولا بنده اصلا ساکن کوهدشت نیستم دوما بنده اصلا کارمند ارشاد نیستم و ثالثاً بنده خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در خرم آباد هستم و استخدام بنده در خبرگزاری هیچ ارتباطی هم به نماینده نداره … امیدوارم همیشه سعی کنیم زود قضاوت نکنیم.

  8. باسلام.ضمن تبریک به مهندس پیری باید از آقای ملکشاهی بخاطر انتصاب مهندس پیری به ریاست اداره برق شهر کوهنانی تشکر کنم.

  9. برادر مهندس نادر پیری زاده انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به ریاست اداره برق شهر کوهنانی
    تبریک میگوییم.

  10. جنبه حذف نکردن دیدگاه مخالفو داشته باش… این سایت مال مردمه نه شخص شما..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.