تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

پیش بینی بارش باران و برف در لرستان طی هفته جاری

  • کد خبر : 41085
  • 09 دی 1392 - 17:52

    مدیر کل هواشناسی استان لرستان از ورود یک سامانه بارشی به این استان خبر داد. نورالدین سپهوند در گفتگو با مهر اظهار داشت: یک سامانه بارشی باران و برف از فردا سه شنبه وارد استان می شود و پیش بینی می شود بارندگیها تا اوایل روز چهارشنبه نیز ادامه داشته باشد. وی بیان […]

IMG18491665

 

 

مدیر کل هواشناسی استان لرستان از ورود یک سامانه بارشی به این استان خبر داد.

نورالدین سپهوند در گفتگو با مهر اظهار داشت: یک سامانه بارشی باران و برف از فردا سه شنبه وارد استان می شود و پیش بینی می شود بارندگیها تا اوایل روز چهارشنبه نیز ادامه داشته باشد.

وی بیان داشت: بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی بارش باران و برف در این مدت از شدت و مقدار قابل توجهی به ویژه در نیمه جنوبی استان برخوردار است.

مدیر کل هواشناسی استان لرستان افزود: در این راستا طی این مدت در اغلب نقاط استان آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها، اختلال در تردد جاده ها پیش بینی می شود.

سپهوند عنوان کرد: همچنین پیش بینی می شود در برخی گردنه های برفگیر و کوهستانی استان شاهد اختلال در تردد و لغزندگی سطح جاده ها باشیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. اوفیش

  2. الحمدلله

  3. آقاجان اولا خسته نباشید شما صفحه هواشناسی رو به دیدگاه های دیگه تبدیل کردید بهتره هواشناسی تصویری رو اضافه کنید که اصولا پیشرفته تر و با دیگاه بهتر با مخاطبین برخورد کنید این چه اخبار هواشناسیه با سه تا عکسی کودکانه خورشید و ابر و.. پوشش دادید اسمشم گذاشتید اخبار هواشناسی این صفحه مربوط به هواشناسیه خداوکیلی .؟

  4. ببار ای بارون ببار …

  5. به دست تو نیست حسینی به دست خداوند است!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.