- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

میرعمادی : به کسانی که خارج از لرستان نشسته اند و برای استان تصمیم می گیرند هشدار می دهیم

0-(2)

 

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه لرستان همواره از افراط گرایان سیاسی ضربه خورده است، گفت: این افراد اجازه بدهند مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

مهر: حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در حاشیه مراسم ۹ دی در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: برخی افراد خارج از استان لرستان نشسته اند و برای این استان تصمیم می گیرند که ما به آنها هشدار می دهیم.

وی با بیان اینکه مردم کارهایی را که این افراد سالها قبل در خرم آباد انجام داده اند را فراموش نکرده اند بیان داشت: بگذارید مردم لرستان خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه درد مردم لرستان معیشت و بیکاری است، بیان داشت: کسانی که خارج از استان نشسته اند و برای لرستان تصمیم می گیرند بیایند و بگویند برای مردم لرستان چه کرده اند که حالا نشسته اید و برای مردم نقشه می کشید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه این افراد پایشان را از گلیم شان درازتر کرده اند، عنوان کرد: به این افراد هشدار می دهیم که دست از این کارها بردارند.

حجت الاسلام میرعمادی خطاب به این افراد گفت: خیال نکنید که ما از نیت شوم شما مطلع نیستیم بلکه مردم اهداف شوم شما را می دانند.

وی با بیان اینکه مردم لرستان مشکلات زیادی دارند، عنوان کرد: اجازه بدهید توان مردم و مسئولان استان صرف خدمت به مردم شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: لرستان همواره از افراط گرایان سیاسی ضربه خورده است.

حجت الاسلام میرعمادی به این افراد توصیه کرد دست از افراطی گری بردارند و بیان داشت: دولت دکتر روحانی دولت اعتدال است و مردم روی اصل اعتدال این دولت تکیه می کنند.

وی با بیان اینکه لرستان نیاز به کار و عمران و سرمایه گذاری دارد، افزود: سزاوار نیست که به جای خدمت به مردم به دنبال سیاسی کاری باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه باید با مردم صادقانه رفتار کرد، افزود: چرا باید توان استان صرف افراطی گری های برخی گروههای سیاسی شود.

حجت الاسلام میرعمادی افزود: این افراد اجازه بدهند که مردم طعم شیرین خدمت را بچشند. اجازه دهید برای رفع بیکاری در استان کار شود.

وی با بیان اینکه گرفتاریهای لرستان یکی دو تا نیست، عنوان کرد: با این همه گرفتاری سزاوار نیست که برخی افراد به دلیل منصوب نشدن به عنوان مدیرکل هر کاری که می خواهند بکنند و به هر کسی متوسل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به این افراد هشدار داد و بیان داشت: این گونه پنهان کاری ها و این اقدامات برای رضای خداوند نیست. صبر مردم هم اندازه ای دارد. از نجابت این مردم باید درس بگیرید.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه لرستان، استان ولایتمداری است، افزود: لرستان جای کسانی که یک ذره با ولایت زاویه داشته باشند نیست.