تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

۸۵ هکتار از اراضی حاشیه شهر کوهدشت به صورت غیرقانونی تصرف شده است

  • کد خبر : 41127
  • 10 دی 1392 - 23:16

    شهردار کوهدشت گفت: حدود ۸۵ هکتار از اراضی حاشیه شهر کوهدشت به صورت غیر قانونی تصرف و در آنها واحدهای مسکونی غیرمجاز ساخته شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایرنا، ˈمراد کرمیˈ  افزود: درهمین راستا حدود یک دهم محدوده قانونی شهر کوهدشت نیز به صورت غیر مجاز ساخت و ساز شده […]

 

 

شهردار کوهدشت گفت: حدود ۸۵ هکتار از اراضی حاشیه شهر کوهدشت به صورت غیر قانونی تصرف و در آنها واحدهای مسکونی غیرمجاز ساخته شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایرنا، ˈمراد کرمیˈ  افزود: درهمین راستا حدود یک دهم محدوده قانونی شهر کوهدشت نیز به صورت غیر مجاز ساخت و ساز شده و اصول شهر سازی در آن رعایت نشده است.

وی اظهار داشت: شهرداری با هرگونه تخلف و فعالیت غیرقانونی در بخش ساخت و ساز قاطعانه برخورد خواهد کرد.

شهر دار کوهدشت با بیان اینکه شهرداری یک نهاد عمومی و خدمات رسان است، از فعالیت سامانه ۱۳۷ شهرداری در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان خبر داد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. بهتراست این مطلب رابه شورای شهرداری( شورای شهرسابق) .بگویید.

  2. اگر شورای شهر وشهرداری راست میگن وبا ساخت وسازهای غیر قانونی برخورد می کنند پس چرا در برابر ساختمانی که در وسط کمربندی در نزدیکی پارک شهید بهشتی احداث شده برخورد قانونی نمی کنند؟تازه دادگستر شهرستان نیز حکم به تخریب داده است؛اما هرچی هست زور شورا و شهرداری به اون طرف نمی رسه.شاید قدرتی که اون اقا بهش پشت گرمه خیلی قوی تر از قدرت شورا وشهرداری است.
    این مطلب را به این خاطرنوشتم تا مردم بدانند بیشتر مطالبی که این آقایان در باره قانونمندی می گویند شعار است.وباید بدانند که حنایشان در نزد مردم مدتهاست که دیگررنگی ندارد.

  3. تبریک عرض می کنم به مردم لرستان

  4. با سپاس از شهردار فهیم شهر کوهدشت لطفا جلوی ساخت و سازهای غیر قانونی روستای تازه آباد که در حریم شهر می باشند بگیرید

  5. ساخت و ساز مسکونی در شعاع ۵۰۰ متری مجتمع های صنوف آلاینده اکیذاً ممنوع است و شهرداری و محیط زیست می بایست مانع این ساخت و ساز شوند و از نظر قانون هرکدام از این ادارات مستقلاً می توانند جهت جلوگیری اقدام نمایند.
    دیوار به دیوار صنوف آلاینده کوهدشت ساخت و ساز مسکونی انجام گرفته و هنوز هم در حال انجام است. جناب آقای مهندس کرمی در اینمورد قول مساعد داده اند که با این پدیده مبارزه کنند. با روحیه ای که از ایشان می شناسیم مطمئن هستیم اقدامات لازم را انجام می دهند.
    خداوند ایشان را موفق و مؤید بدارد

  6. بادرودوارزوی توفیق اقای شهردار محترم بخاطرخداهم شده مامردم اخرخیابان بوعلی رو جزوه حوزه شهری قراردهید باسامان دهی معضل زباله اخربوعلی وکمک به ساخت مجموعه ای ورزشی که کمبود ان درمحله بزرگ بوعلی احساس میشود دعای ماپدرومادرهای داغدیده را بیمه عمرخودکنید امیدوارم بعدازاتمام خدمت مردم قدردان وسپاسگذارهمه خدمتگذاران باشند امین

  7. شهری است شهر ما که هیچش کناره نیست
    اینجا جزء جان سپردن هیچش چاره نیست

    فغان از دست مسؤلین غیر مرتبط و بی تععهد ی که در برخی ادارات به کار گمارده شده اند.و دیگر هیچ.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.