تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

ارتباط با لوازم خانگی از طریق پیامک

  • کد خبر : 41131
  • 10 دی 1392 - 23:46

ال جی قصد دارد تا کاربران خود را به ارتباط از طریق پیامک با لوازم خانگی خود تشویق کند، این سیستم Home Chat نامیده شده است و به کاربر اجازه می دهد تا لوازم خانگی خود مانند لباس شویی و جاروبرقی را از طریق سیستم پیامکی کنترل کند.

“سرویس فناوری ودانلود/میرملاس نیوز”
بر همین اساس تمامی لوازم خانگی تولید شده توسط ال جی در سال ۲۰۱۴ به این سیستم مجهز خواهند شد، به عنوان مثال شما پس از رفتن به مسافرت، عبارت ” من به تعطیلات رفته ام را ” در سیستم Home Chat ارسال می کنید.
 
 
در این حالت یخچال و فریزر به حالت حداقل مصرف می روند و جاروبرقی بر اساس برنامه ریزی انجام شده به انجام وظایفش می پردازد، اپلیکیشن این سیستم نیز می‌تواند اطلاعات جالبی از جمله زمان آخرین جارو کردن خانه و دستور العمل های پخت غذا را در اختیار کاربر قرار دهد.
 
ال جی همچنین تغییراتی در سیستم ارزیابی از راه دور خود به وجود آورده این سیستم هم اکنون از طریق NFC اطلاعات دقیق تری را در اختیار کاربر قرار می دهد، به طوری که کافی است با نزدیک کردن تلفن به بخش مشخصی از دستگاه، اطلاعات مربوط به مشکل به وجود آمده به تلفن منتقل شده و سپس برای مرکز خدمات ال جی ارسال می شود، بدین ترتیب بخش خدمات ال جی بدون حضور در محل مشکل به وجود آمده را برطرف می کند و یا تکنیسین مربوطه را برای تعمیر و یا تعویض دستگاه به محل ارسال می کند. ال جی قصد دارد تا این لوازم خانگی رادر نمایشگاه CES2014 به نمایش بگذارد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تبریک عرض می کنم

    • سلام
      ممنون ازحضورتون
      باتشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.