کد خبر : 41234
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 748 بازدید

شهدای هفته سوم دی ماه

امام خمینی (ره) : آنها که شهید شدند، به خدمت خودشان و رسالت خودشان و به اجر خدمت خودشان رسیدند. شهید فتحعلی رحمتی شهید بابانازار عوضی نژاد    

امام خمینی (ره) : آنها که شهید شدند، به خدمت خودشان و رسالت خودشان و به اجر خدمت خودشان رسیدند.

فتحعلی رحمتی

شهید فتحعلی رحمتی

بابانازار عوضی نژاد

شهید بابانازار عوضی نژاد

 

 

درج شده توسط : بهزاد باقری / دبیر سرویس شهدا و منتظران " میرملاس نیوز "bagheri1348@yahoo.com

دیدگاه ها

علی در گفته :

خداوند ایشان و تمامی شهدای انقلاب رو با سرور وسالار شهیدان محشور کناد.

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۷ دی , ۱۳۹۲ ۲۲:۲۴:

خداوند مادر ایشان رو رحمت کند که در سالگرد عروج فرزندش رحلت کردند.روح هر دو بزرگوار متعالی باد.

[پاسخ]

رحیم جعفری در گفته :

سلام،اگر آمار اینطور باشد که ازهر دو شهید یکی عکس نداشته باشد فاجعه است ،یک فکر ی باید کرد درود بر این شهیدان وآقا سعید عزیز وسایت میرملاس .سعید جان یه فکری یه تدبیری.

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت پاسخ در تاريخ جمعه ۱۳ دی , ۱۳۹۲ ۲۱:۴۴:

سلام حاج آقا
نه اینطورم نیست که از هر دو شهید یکی عکس نداشته باشه ، انشاالله پیگرم که یک فایل کامل از عکس شهدای کوهدشت گیر بیارم

[پاسخ]

کوهدشتی مقیم مرکز پاسخ در تاريخ شنبه ۵ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۵:۴۷:

سلام بنیاد شهید عکس ها تو خیابونا زده !!!!!!

[پاسخ]

مسلم ترکاشوند پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ دی , ۱۳۹۲ ۱۰:۰۳:

حاج آقا با عرض ارادت ،صمیمانه مشتاق دیدار هستیم .از آقا سعید هم به خاطر عکسهای این چند هفته تشکر میکنم.درسته کامنت نذاشتم ولی همه رو دیدم.

[پاسخ]

علي باقرزاده پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۸ دی , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۶:

سلام جناب بالنگ دست مريزاد وخسته نباشي . بزرگداشت وتكريم مقام شامخ شهداي معزز و جانبازان و آزادگان سرافراز وظيفه تك تك مردم است درود خدا برشما كه با درج تصاوير اين بزرگان و درج خاطرات و بزرگمردي هاي اين عزيزان علاوه بر معطر نمودن فضاي جامعه باعث ميشوي تا همگان از خواب غفلت بيدار شوند و بدانند ( مسئولين) چه وظيفه خطيري دارند . رشادت و پايمردي اين نگين هاي عرصه زندگي كه با اهدا جان شيرين خود و با تاسي از سالار جوانان عالم درخت پربار انقلاب وميهن عزيزمان را بارور نمودند تا ما در پناه خون و جانفشاني اين بزرگان امروزه امنيت داشته باشيم .

آقا مسلم تركاشوند عزيز كجايي ؟ كم پيدايي ؟ خبري ازت نيست؟

[پاسخ]

هادی قبادی در گفته :

محکمه خون شهداء محکمه عدلی است که ما را در آن به محاکمه می کشند . . .

[پاسخ]

ج نظریان در گفته :

سلام آقاسعیددست مریزاد،یقین داشته باش بهترین کارراشماانجام می دهیدمطمئنم روح ملکوتی این شهدامددکارشماخواهندبودازآقاامین وسایت وزینش کمال تشکررادارم

[پاسخ]

وروجک در گفته :

چقدجوب میشه هرباربادیدن عکس شهدایه حمدوتوحیدنثاروحشون کنیم.

[پاسخ]