تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

استاندار لرستان: ‌پالایشگاه پلدختر به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی واگذار می‌‌شود

  • کد خبر : 41247
  • 13 دی 1392 - 19:51

    استاندار لرستان ‌با بیان اینکه برای جبران بخشی از مشکلات موجود واحدهای صنعتی نظیر پالایشگاه پلدختر برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته گفت: قرار است، پالایشگاه پلدختر به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی واگذار شود.  به گزارش میرملاس نیوز ؛هوشنگ بازوند  در گفتگو  با خبرنگاران بیان اینکه به دنبال تامین اعتبار مورد نیاز برای تامین سرمایه در […]

1213597354021542

 

 

استاندار لرستان ‌با بیان اینکه برای جبران بخشی از مشکلات موجود واحدهای صنعتی نظیر پالایشگاه پلدختر برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته گفت: قرار است، پالایشگاه پلدختر به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی واگذار شود.

 به گزارش میرملاس نیوز ؛هوشنگ بازوند  در گفتگو  با خبرنگاران بیان اینکه به دنبال تامین اعتبار مورد نیاز برای تامین سرمایه در گردش برخی واحدهای تولیدی و صنایع استان هستیم، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که برخی کارخانه‌های نیمه فعال استان نیز به چرخه اقتصادی استان برگردد و بخشی از مشکلات اقتصادی و بیکاری استان رفع شود.

بازوند یادآورشد: داشتن برنامه‌های کاربردی و توسعه‌ای ویژه کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی امری ضروری است.

استاندار لرستان با بیان اینکه با پرهیز و دوری از نگاه صرف و کاملا سیاسی گفت: باید به مسایل دیگر حوزه‌های اقتصادی، خدماتی و فرهنگی نیز مود توجه مدیران استان قرار گیرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه برای جبران بخشی از مشکلات موجود واحدهای صنعتی نظیر پالایشگاه پلدختر برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته اظهار داشت: قرار است، پالایشگاه پلدختر به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی واگذار شود.

بازوند تصریح کرد: امیدوارم که با همکاری فرمانداران و مسئولان اجرایی لرستان بتوان در آینده نزدیک شاهد تحولات گسترده در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان باشیم.

وی از فرمانداران شهرستان‌های لرستان خواست آمار واقعی از بیکاری و اشتغال آن شهرستان را جمع‌آوری و در اختیار استانداری قرار دهند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام :ایشااله دکتر ساکی یا دکتر فلاح یا دکتر ملکی واحتمالا دکتر نامداری یکیشون ریس دانشگاه میشن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.