- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شکست گهری‌ها از چشم بادامی‌ها

 

در چارچوب یک دیدار دوستانه تیم گهر دورود تنها با یک گل مقابل تیم ملی کره تن به شکست داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، دیدار دو تیم گهر دورود و تیم ملی زیر ۲۲ سال کره در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار شد که در پایان این بازی با پیروزی تیم کره همراه بود.

ملی پوشان تیم کره پس از آنکه تیم گهر توانسته بود، خود را در زمین پیدا کنند و دقایقی روی دروازه حریف خود فشار وارد کنند که در دقیقه ۲۳ بازی توسط بک دونگ سونگ به گل اول بازی دست یافتند و در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های خوبی را در اختیار داشتند که توسط بازیکنان هر دو تیم از دست رفت.

 در پایان این بازی، نتیجه یک بر صفر به سود تیم زیر ۲۲ سال کره جنوبی به پایان رسید.

در این بازی تیم گهر دورود در حالی جایگزین تیم ملی زیر ۲۲ سال کشورمان شده بود که این تیم طی هفته گذشته به علت مشکلات مالی نتوانسته بودند تمرینات خود را برگزار کنند، با این وجود تیم گهر توانست با ارائه یک بازی منسجم در طول بازی مقابل حریف آسیای جنوب شرقی خود حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

اسامی اعضای تیم گهر دورود در این بازی: احمد عرب‌پور – مهران جعفری – آرش قلی‌زاد – مجید خمیسی – حمید نعمتی – ابوالفضل کمانی(سهیل فیاض) – حسین احمدلو – محمد جعفری(رسول رضایی) – محمد‌هادی یعقوبی (سجاد طاهرنیا) – معین نظام‌اسلامی(مهدی پرور) – وحید همراز(یزدان عباسیان)، سرمربی: محمد احمدزاده.