تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

دیدار صمیمی و مستقیم استاندار لرستان با جمعی از مردم شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 41425
  • 15 دی 1392 - 15:57

  برنامه دیدار و ملاقات مردمی استاندار لرستان روز گذشته در جریان سفر مهندس بازوند به شهرستان کوهدشت با حضور جمعی از شهروندان این شهرستان در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد.به گزارش میرملاس نیوز، استاندار لرستان دراین دیدارها ضمن ملاقات و گفتگوی مستقیم با شهروندان کوهدشتی، مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی آنها […]

0-(13)

 

برنامه دیدار و ملاقات مردمی استاندار لرستان روز گذشته در جریان سفر مهندس بازوند به شهرستان کوهدشت با حضور جمعی از شهروندان این شهرستان در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد.
به گزارش میرملاس نیوز، استاندار لرستان دراین دیدارها ضمن ملاقات و گفتگوی مستقیم با شهروندان کوهدشتی، مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی آنها را به دقت مورد توجه و بررسی قرار داد.

مهندس بازوند دراین برنامه که با تعدادی زیادی از مردم شهرستان کوهدشت به صورت مستقیم دیدار و گفتگو کرد، ضمن شنیدن مطالبات و خواسته های مراجعه کنندگان، دستورات لازم برای رفع مسایل و تامین خواسته ها و مطالبات قانونی و بحق شهروندان را از سوی دستگاهها و مبادی ذیربط صادر کرد.

استاندار لرستان همچنین در سفر به شهرستان کوهدشت، با تعدادی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر این شهرستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کجاش مردمی تو عکس که نشان دادی کارکنان فرمانداری کوهدشتند با جناب استاندار دیدار میکنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.