تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سوءاستفاده یک شرکت در تأمین سبد کالایی در لرستان

  • کد خبر : 41481
  • 16 دی 1392 - 17:43

  معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک شرکت لرستانی در یک اقدام جهت‌دار در خصوص تأمین سبد کالایی اقدام کرده‌اند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، محمدرضا دالوند گفت: با توجه به سوابق توزیع سبد کالایی توسط دولت و اعتماد مردم به این موضوع متأسفانه برخی از افراد و […]

 

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک شرکت لرستانی در یک اقدام جهت‌دار در خصوص تأمین سبد کالایی اقدام کرده‌اند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، محمدرضا دالوند گفت: با توجه به سوابق توزیع سبد کالایی توسط دولت و اعتماد مردم به این موضوع متأسفانه برخی از افراد و شرکت‌ها با تبلیغات و اطلاع‌رسانی جهت‌دار به شکل‌های مختلف موضوعاتی را به عنوان تأمین سبد کالایی مردم مطرح و اقدام به ثبت‌نام خانوارها از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا حضوری در قبال اخذ وجوه متفاوت با قول تأمین سبد کالایی انجام می‌دهند.

وی افزود: با توجه به قول مساعد دولت در تأمین سبد کالایی به جامعه هدف اعلام می‌شود این گونه شرکت‌ها یا افراد هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تأمین سبد کالایی کارکنان دولت نداشته و وابستگی به این سازمان ندارند.

دالوند یادآور شد: گرفتن هر گونه وجهی بابت تأمین یا تحویل سبد کالایی کارکنان دولت مجاز نبوده و تخلف محسوب می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از همه هم استانی‌های فهیم لرستان تقاضا داریم در همکاری با این گونه افراد و شرکت‌ها دقت لازم را داشته و در صورت ضرورت مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان و یا مراکز ذی‌صلاح گزارش دهند.

وی افزود: متأسفانه یک شرکت در استان لرستان در این زمینه اقدام به ثبت‌نام کرده که سازمان صنعت، معدن و تجارت با این شرکت برخورد جدی انجام می‌دهند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. اگرآقای استانداراین موضوع رو پیگیری نکنندومتخلفین رو تحویل دادگاه ننمایند هیچ امیدی به دولت آقای روحانی برای مردم باقی نمیماند
    یعنی آش همان آش است وکاسه همان کاسه قبلی
    گرچه سبدکالایی که اعلام شده یعنی: شامل ۱۰ کیلو گرم برنج خارجی، ۴ کیلو مرغ، ۲ بسته ۱۲ عددی تخم‌مرغ بسته‌بندی شده، ۲ بطری روغن مایع ۸۰۰ گرمی و دو بسته پنیر ۴۰۰ گرمی خواهد بود که ارزش این بسته در هر نوبت ۸۰ هزار تومان است،واقعا ۸۰ هزارتومن هم نمی ارزد امابحث به ریش خندیدن دولت است که هرازچندگاهی بعضی ها بدون ترس از دولت اقدام به این سوءاستفاده ها کرده وخواهندکردوکسی هم جلودارشان نبوده امیدواریم استاندارمحترم ومسؤولین قضایی اقدامی عاجل دراین خصوص بعمل آورند

  2. احسنت جناب نور محمدی که اینچنین از راه دور دغدغه ی استان خود را دارید موفق و سر بلند باشی ( به امید داشتن گوش شنوا و چشم باز دست اندر کاران)

  3. کاش استاندار ورؤ سای سازمان صنعت ومعدن وتجارت لرستان جوابگوی این باشند که سبد کالایی فرهنگیان سال گذشته که به جای ۱۵۰ هرار تومان فقط ۸۰ هزرا تومان بود به جیب کی رفت وآیا کسی پیگیر این امر ومعرفی متخلفین به مردم شد ویا می شود.

  4. برادر نکته سنج هنوز جناح به اصطلاح اصول گرا در کوهدشت ونور آباد حاکم است نسیم دولت به این دو شهر نخورده است الحمد الله فرماندارتان اصلاح طلب وحامی دولت است مشکلی نداریددر ضمن به مورد مهمی اشاره داشتید نمایندگان اصول گران در ادارات بازرگانی دخالت داشتند امید است وزیر محترم تصحیح بفرمایند وتوجه لازم به شهرهای محروم داشته باشند.

    • برادر امیری ! نمیدانم چندسالته ولی ماها فرمانداران واستانداران ومدیران کل به قول خودتان به اصطلاح اصلاح طلب را هم تجربه کرده ایم . بدانید بدگویی از اصولگرایان مشکل مردم راحل نمی کند شاید برای مدت کوتاهی این فرافکنی ها کارآیی داشته باشداما برای همیشه نمی تواند مردم را با این حربه راضی نگه داشت.

  5. جناب استاندار محترم ونماینده تام الاختیار دولت سازمان صنعت معدن وتجارت ساز خودش را می زند انگار که دولت جدید را قبول ندار ودر ساختار این سازمان وشهرستانهای تابعه هیچ گونه تغییر وتحول مدیریتی به وجود نیا مده واین سازمان به روزمرگی افتاده است وبا زور نفس می کشد.

  6. قربان برادر اصول گرا بروم کدام فر فکنی مگر مردم نمی ببنند جنگ ودعوا رئیس جمهور قبلی با رئیس مجلس بگم بگمها دست توی جیب کردن ونشان ندادن دزدان توهین به نمایندگان مجلس گرانی وجود ندارد گوجه را از کوچه من بخرید.اختلاس بیمه ایران توسط معاون اول ایشان جریان مرتضوی و وزیر کار ایشان که چه جنجا لی برای کشور به پا نکرد قوت لا یموت مردم بر باد رفتن مسکن دیر تحویل وبی کیفیت وهاکذا انشا … درس عبرت برای دولت تدبیر وامید ومن وتوی مسلمان که براساس سند ومدرک وسیمای صدا وسیما حرف بز نیم وانتقاد سازنده واز روی دلسوزی وتعهد داشته باشیم والسلام.

  7. خوب است مدیرکل بازگانی وفرماندار محترم نگاهی به وضعیت نا بسامان وبی در وپیکر اداره بازرگانی دلفان داشته باشند جناب مدیر آقای مجمدی نزریک به ۳ سال است که نماینده نیست مابقی کارکنان اگر به محمدی رای نداده اند الان زمان تلافی نیست دنیای دو روزه ماندگار نیست که این طور مدیریت بکنی حاشا وکلا

  8. بسیار ممنون ومتشکر از انعکاس خبر فوق خدا وکیلی حرف بجا ودرستی ارائه دادند من هم اعلام میکنم …..خدا میبیند خوب هم می بیند همه جیز وهمه کس را خوب میشناسد ومردم هم درک دارند اما حیا دارند چیزی نمی گویند فراماندار دلفان استاندار لرستان ترا خدا امید مردم در دولت روحانی که مردم دلفان ۸۰ درصد حامیش بودند نا امید نکنید بزارید جا بجایی نیروهای دولتی به طور طبیعی از نیروهای خود شهر وبومی انتخاب شوند مسئله را بغرنج وپیچیده نکید که محکوم به شکست ونا امیدی است .

  9. من اعتقاد دارم اصول گرایان در مدت ۸ساله حکومت خودوضعیت اقتصادی کشور را به مرز بحرانی رساندنداگر قبول ندارید از مردم خیابان وکوچه سوال کنیدبد گویی نیست حقیقت دارداز نظر سیاست خارجی به حاشیه رفتیم از نظر اخلاقی دولتمردان خوب عمل نکردندمسائل کشور رتق وفتق نکر دندهمه اش شده بود بگم بگمها بی نتیجه تا جایی که رهبری شخصا تذکر دادند اما گوش شنوایی نبود پس تذکر است که قرآن تا کید دارد که درس عبرت باشد برای آیندگان وجناح حاکم دولت فعلی که بنده به آن رای داده وحامی اش هستم و با این نگاه به شعار هایش به مردم پایبند باشدعمل می خواهیم حربه جواب نمی دهد فرا فکنی معنا ندارد مردم جواب شفاف را دوست دارند.

  10. ازجناب استاندار تلاش گر انتظار می رود نسبت به نظرات وپیشنها دات فعلان سیاسی حامی وطرفدار دکتر روحانی عنایت ویژه داشته باشند۵ ماه از انتخاب وتشکیل دولت می گذرد اما مد یران کل از جمله تعاون کار و رفاه اجتماعی میراث فرهنگی وگر دش گری سازمان صنعت معدن وتجارت تغییر نکرده اند بناست نیروهای احمدی نژاد پایدار بما نند؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.