- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سوءاستفاده یک شرکت در تأمین سبد کالایی در لرستان

 

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک شرکت لرستانی در یک اقدام جهت‌دار در خصوص تأمین سبد کالایی اقدام کرده‌اند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، محمدرضا دالوند گفت: با توجه به سوابق توزیع سبد کالایی توسط دولت و اعتماد مردم به این موضوع متأسفانه برخی از افراد و شرکت‌ها با تبلیغات و اطلاع‌رسانی جهت‌دار به شکل‌های مختلف موضوعاتی را به عنوان تأمین سبد کالایی مردم مطرح و اقدام به ثبت‌نام خانوارها از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا حضوری در قبال اخذ وجوه متفاوت با قول تأمین سبد کالایی انجام می‌دهند.

وی افزود: با توجه به قول مساعد دولت در تأمین سبد کالایی به جامعه هدف اعلام می‌شود این گونه شرکت‌ها یا افراد هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تأمین سبد کالایی کارکنان دولت نداشته و وابستگی به این سازمان ندارند.

دالوند یادآور شد: گرفتن هر گونه وجهی بابت تأمین یا تحویل سبد کالایی کارکنان دولت مجاز نبوده و تخلف محسوب می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از همه هم استانی‌های فهیم لرستان تقاضا داریم در همکاری با این گونه افراد و شرکت‌ها دقت لازم را داشته و در صورت ضرورت مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان و یا مراکز ذی‌صلاح گزارش دهند.

وی افزود: متأسفانه یک شرکت در استان لرستان در این زمینه اقدام به ثبت‌نام کرده که سازمان صنعت، معدن و تجارت با این شرکت برخورد جدی انجام می‌دهند.