تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

کورانی فر : مطبوعات لرستان مسئولان را به سمت حرکت در مسیر توسعه اقتصادی سوق بدهند

  • کد خبر : 41507
  • 17 دی 1392 - 13:55

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: مطبوعات می توانند به مسئولان و تصمیم گیران برای حرکت در مسیر توسعه اقتصادی جهت بدهند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، علی کورانی فرد  در حاشیه جلسه دفاتر پیشخوان لرستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر رسالت اصحاب رسانه در استان […]

4

 

 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: مطبوعات می توانند به مسئولان و تصمیم گیران برای حرکت در مسیر توسعه اقتصادی جهت بدهند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، علی کورانی فرد  در حاشیه جلسه دفاتر پیشخوان لرستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر رسالت اصحاب رسانه در استان اظهار داشت: از خبرنگاران انتظار می رود که در بیان مشکلات و پیگیری مطالبات مردم استان جدی باشند.

وی با بیان اینکه باید همه تلاش کنیم تا لرستان در مسیر توسعه اقتصادی قرار بگیرد، ادامه داد: توسعه اقتصادی امروز برای لرستان اختیار نیست بلکه یک اجبار اولیه بوده و حرکت در این مسیر اجتناب ناپذیر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه برای رسیدن لرستان به جایگاه شایسته خود هیچ راه دیگری جز حرکت در مسیر توسعه اقتصادی نداریم، عنوان کرد: وضع استان لرستان در زمینه شاخصهای اقتصادی متفاوت از دیگر استانهاست.

کورانی فرد با بیان اینکه این مشکلات باید به دست خود ما حل شود، افزود: مطبوعات می توانند به مسئولان و تصمیم گیران برای حرکت در مسیر توسعه اقتصادی جهت بدهند.

وی با تاکید بر ضرورت تغییر رویکرد مطبوعات استان از توجه صرف به موضوعات سیاسی به سمت تاکید بر مباحث اقتصادی، یادآور شد: مهم نیست که توسعه استان و ارائه خدمات به مردم توسط چه کسی صورت می گیرد بلکه مهم این است که لرستان در مسیر توسعه قرار بگیرد و همه باید در این زمینه خود را سهیم بدانند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه لرستان در ابعاد مختلف دارای توانمندی و ظرفیتهای زیادی است، عنوان کرد: لرستان به لحاظ نیروی انسانی توانمند هیچ گونه کاستی ندارد به طوریکه منابع انسانی این استان ظرفیت تامین تیم مدیریتی چندین استان را دارد.

کورانی فرد با اشاره به قابلیتهای استان در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری عنوان کرد: لرستان می تواند قطب گردشگری کشور و حتی دنیا باشد به شرط اینکه برای شکوفایی این صنعت برنامه ریزی و سرمایه گذاری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه لرستان روی یک گنجینه دست نخورده در ابعاد مختلف ایستاده است، یادآور شد: برای بهره برداری از این گنجینه نیازمند برنامه ریزی و تلاش هستیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. ازشماجناب اقای کورانی فربسیارسپاسگذارییییم.

  2. جناب اقای کورانی فرمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان حضورشما مایه ی افتخار و سرافرازی ما لرستانی هامیباشد به گفته های شماایمان داریم تاهنگامیکه سایه شماو جناب اقای بازوند برسرلرستان باشد کوهدشت موفقیت خودرامی چشد.باسپاس

  3. چشم آقای کورانی! به بچه ها میگم اصلا سیاسی ننویسن. از سوابق افراد ننویسن. کلا گذشته را دیلیت می کنیم. میر ملاس بزن این پیام رو /سپاس

  4. سلام آقای کورانی فر
    پروژه پتروشیمی کوهدشت منتظر دستان پر توان شما مرد بزرگ نشسته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.