تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

برای بررسی حادثه آتش سوزی/ کارشناسان صنایع پتروشیمی از مجتمع پتروشیمی خرم آباد دیدن کردند

  • کد خبر : 41541
  • 17 دی 1392 - 16:40

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خرم آباد گفت: درپی بروز آتش سوزی در مخازن گازوییل این مجتمع که به مرگ دو نفر از کارگران انجامید، هیاتی از کارشناسان صنایع پتروشیمی برای بررسی علل حادثه، از محل حادثه دیدن کردند.  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ، ˈمحمد امین نژادˈ افزود: دلیل اولیه وقوع این حادثه […]

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خرم آباد گفت: درپی بروز آتش سوزی در مخازن گازوییل این مجتمع که به مرگ دو نفر از کارگران انجامید، هیاتی از کارشناسان صنایع پتروشیمی برای بررسی علل حادثه، از محل حادثه دیدن کردند.

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ، ˈمحمد امین نژادˈ افزود: دلیل اولیه وقوع این حادثه بی احتیاطی پیمانکار و نقص اصول ایمنی اعلام شده که نتایج دقیق و نهایی گزارش با بررسی کارشناسان اعزامی صنایع پتروشیمی ایران، به زودی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون مراحل قانونی و بازرسی کار درحال انجام است و گزارش های لازم مربوط به بازرسی تهیه شده، اظهارکرد: محل حادثه در محدوده وظایف و اختیارات پیمانکار بوده و نیروهای جان باخته نیز بیمه بوده اند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مخزن گازوییل منفجر شده یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب بوده، گفت: فعالیت مجتمع پتروشیمی خرم آباد روند عادی خود را دارد و کارگران و کارکنان در حال انجام وظیفه هستند.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه ۱۴ دی ، یکی از مخازن گازوییل مجتمع پتروشیمی خرم آباد دچار آتش سوزی شد که دراین حادثه دو نفر از کارکنان مجتمع جان خود را از دست دادند.

عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی خرم آباد از سال ۸۸ آغاز شد و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.