تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

کریمی فر : ارائه آموزشهای لازم به دانش آموزان زمینه وقوع جرایم را کمرنگ می کند

  • کد خبر : 41552
  • 17 دی 1392 - 18:05

   به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: ارائه آموزشهای لازم به دانش آموزان زمینه وقوع جرایم را کمرنگ می کند. مهر: گودرز کریمی فر ظهر سه شنبه در دیدار با با مسئولان دادگستری لرستان با استقبال از تعامل سازنده با سایر دستگاهها و تقویت مشارکت با ارگانهای مختلف گفت: […]

IMG17415851

 

 به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: ارائه آموزشهای لازم به دانش آموزان زمینه وقوع جرایم را کمرنگ می کند.

مهر: گودرز کریمی فر ظهر سه شنبه در دیدار با با مسئولان دادگستری لرستان با استقبال از تعامل سازنده با سایر دستگاهها و تقویت مشارکت با ارگانهای مختلف گفت: آموزش و پرورش متعلق به همه است و ما خود را مقید می دانیم در راستای تعامل و تفاهم و مشارکت با سایر دستگاهها حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد مصلحت آموزش و پرورش مبتنی بر تعامل و مشارکت با سایر دستگاههاست، افزود: با تعامل و همکاری دو دستگاه آموزش و پرورش و دادگستری می توان مبادی وقوع جرایم را در بین جوانان و نوجوانان مسدود کرد.

برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیری از وقوع جرم در مدارس لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به نقش جهل و نا آگاهی در وقوع بسیاری از جرایم گفت: اگر شناخت و آگاهی لازم به آحاد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان داده شود زمینه وقوع جرم کم رنگ تر می شود.

کریمی فر برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی پیشگیری از وقوع جرم و آشنایی با حقوق شهروندی و اجتماعی و تقویت و توسعه مشاوره های حقوقی و اجتماعی در استان را از جمله برنامه های آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد.

وی گفت: ما با تقویت نظارت بر واحدهای زیر مجموعه خود به دنبال ایجاد امنیت فرهنگی در آموزش و پرورش هستیم و تلاش می کنیم تا نیروهای نخبه و دانشگاهی که ایده یا فکر خلاقی دارند را در آموزش و پرورش جذب کنیم.

وجود جامعه سالم در گرو داشتن آموزش و پرورشی پویا

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان نیز در این دیدار گفت: نقش و جایگاه معلم در رشد و هدایت آحاد جامعه بر کسی پوشیده نیست.

شاکرمی افزود: وجود جامعه سالم و عاری از بزه و جرایم محقق نمی شود مگر اینکه آموزش و پرورشی پویا و رشد یافته داشته باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تهدیدات مختلفی که دشمنان نظام و استکبار جهانی برای به انحطاط کشاندن جامعه و نسل جوان برنامه ریزی کرده اند ضرورت دارد تا آموزش و پرورش را برای انجام رسالت خطیری که به عهده دارد کمک کرد.

شاکرمی عنوان کرد: اجرای طرح قاضی در مدرسه از جمله برنامه های این معاونت بود که در قالب این طرح به دنبال ارائه آموزشهای لازم به دانش آموزان در راستای پیشگیری از وقوع جرایم هستیم.

زیرساخت پیشرفت جوامع آموزش و پرورش است

وی وجود قضات مجرب، توانمند و متعهد در دادگستری را حاصل عملکرد مطلوب آموزش و پرورش دانست و گفت: ما خود را مدیون آموزش و پرورش می دانیم و از انجام هر کمکی که به ارتقای فرهنگ و پیشگیری از جرایم و تحقق امنیت در استان منجر شود دریغ نمی کنیم.

معاون آموزش دادگستری لرستان نیز در این نشست گفت: ستون اصلی جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت جوامع آموزش و پرورش است.

عزیزی عنوان کرد: آموزش و پرورش در انتقال و آموزش مهارتهای لازم برای پیشگیری از جرایم نقش اساسی را به عهده دارد و باید به آموزش و پرورش کمک کنیم تا بتواند در انجام این رسالت موفق عمل کند.

بنابر این گزارش به منظور توسعه همکاری های متقابل آموزش و پرورش و دادگستری معاونین اداری مالی، آموزشی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. جناب دکتر کریمی فر پیشنهاد میدهم اتاق فکری تشکیل دهید و در انجام کارهایتان از “خرد جمعی” استفاده کنید تا موفقتر باشید
    حتی می توانید تعدادی را به عنوان مشاور افتخاری (بدون مزد) خود برگزینید و از مشاوره های افراد کارشناس بدون هیچ هزینه ای استفاده کنید
    پیشنهاد میدهم این کار را در اولویت کارهایتان قرار دهید(میتوانید از همین فردا شروع کنید و حکم چند نفر از افراد کارشناسی را که میشناسید به عنوان مشاور بزنید)

    اگر میخواهید “عالمانه” در آموزش و پرورش استان لرستان عمل کنید خریدار “ایده و پیشنهاد” باشید زیرا که
    راه های نو با ایده های نو گشوده می شوند…

  2. درود بر شما آقای کریمی خسته نباشید ما مجددا به شما تبریکمیگوییم

  3. ضمن عرض خسته نباشی خدمت جناب مدیر کل آ-پ استان
    خواهشا یه فکری به حال آموزش و پرورش منطقه رومشکان کنید.بیشتر کارکنان ای اداره در ساعات اداری خارج از محل کارشان در حیاط اداره تجمع می کنند…
    رئیس اداره که شده رئیس دفتر ارتباط مردمی با نماینده.

    • [در جواب میرسالار؛ مغرضانه قضاوت نکنید عملکرد نیروهای فعلی در خصوص مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و مالی با نیروهای قبل از این طیف مقایسه نمایید؛ در ضمن با این جور صحبت ها (عرض خود میبری و زحمت ما میداری )

  4. چی شد آقای مدیرکل
    یعنی بفرمایید معلمان لرستان فقط خواستن شما مدیرکل بشین ،عزیزم مردم رأی به تغییرداده اند سال داره تموم میشه برادراقدام کن

    • درتأییدکامنت مخاطب محترم آقا یاخانم اشتری
      عرض شود،
      جناب آقای دکترکریمی ازاینکه اقدام به تغییرمدیران کند بنظرم می ترسدنکنداصولگرایان ذی نفوذ و صاحب تریبون عکس العمل نشان دهندوپایگاهی رو که آقای کریمی به دست آورده اند به خطر بیفتد،اگرچنین باشد برای اطلاع جناب مدیرکل ،طیف اصلاح طلبانی که ازروی کارآمدن دولت آقای روحانی نقش بسیارمؤثری داشته اندو اصولا عقل حکم میکنداین طیف جایگزین مدیران قبلی شوند،دارای کارنامه درخشان چه درزمان شکل گیری انقلاب شکوهمنداسلامی وچه درزمان دفاع مقدس وچه دردوران سازندگی نقش بی بدیلی درمقایسه ی باطیف مقابل ایفانموده اند
      بنابراین لزومی نداردازجایگزینی نیروهای بسیجی ورزمندگان دوران دفاع مقدس که اکنون بانام زیبای اصلاح طلبی آماده پذیرش مسؤولیت وانجام وظیفه هستندترس وابایی داشت.
      ومحض اطلاع آقای مدیرکل این آقایانی که اکنون به ظاهرتحت نظرشمادرپست های مدیریتی وکارشناسی باشماکارمی کنند شماراقبول نداشته وندارند،پس شایسته است دراسرع وقت نسبت به تغییرات مدیریتی دراین نهاد اقدام نموده تاشاهدمأیوس شدن نیروهای رزمنده وبسیجی اصلاح طلب نباشیم

  5. با عرض سلام و ادب و خداقوت محضر دکتر کریمی فر
    دکتر جای مهندس عبدی پور در اداره کل خالیه ایشون فردی با تجربه و لایق و کاردان می باشند

  6. دکتر ما تغییرات میخواییم اونم از نوع گسترده

    • انشااله تغیرات صورت میگیرد ؛ دوست عزیز آقای دلفانی صبر داشته باشید جناب دکتر کریمی از نخبگان و فعالان سیاسی این استان هستند و خودشان بهتر میدانند چه زمانی دست به تغیر دهند

  7. با عرض سلام وادب وتبریک به انتصاب شما
    درمورد ارائه اموزش به دانش آموزان برای جلوگیری از جــــــــــــــــــــــــــــرم باید بگم تو شهرنورآباد مدیر اداره اومده فضای اموزشی رو دراختیارنیروی محترم انتظامی قرار داده تااینجا دستش درد نکنه !!!!!!!هرچند نورآباد به فضانیازداره!!!!!!! امابعد دیگررو در نظر بگیر که کنارهمین فضای آموزشی در اختیارقرار داده شده به کلانتری ۱۱دو دبستان ابتدایی قرار داره بچه ها هرروز شاهد افراد دستگیر شده ،اراذل واوباش ،تصادف ،سرو صداو……….هستند آقای مدیر کل لطفایک تقدیر جانانه از آقای جهانی به خاطرانتقال و آموزش مهارتهای لازم برای پیشگیری از جرایم از نامبرده بنماییدتمام کارهای ایشون همین طوره ؟!درارائه برنامه هایی که از مدیران خواسته اید تا اگر برنامه هاشون خوب بود درپست شون بمونند دقت لازم را مبذول بفرمایید .باتشکر

  8. خسته نباشید آقای کریمی اومیدواریم که در تمام مراحل زندگیت موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.