تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان: ایجاد مجتمع ذوب‎آهن، یک‎هزار فرصت شغلی مستقیم در استان فراهم می‎کند

  • کد خبر : 41585
  • 18 دی 1392 - 9:12

  استاندار لرستان گفت: با اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد صدر خرم‎آباد و ایجاد مجموعه ذوب آهن در این مجتمع صنعتی، زمینه اشتغال یک‎هزار نفر به‎صورت مستقیم در استان ایجاد خواهد شد. به گزارش میرملاس نیوز ، هوشنگ بازوند در بازدید از مجتمع فولاد خرم‎آباد، اظهار کرد: این مجتمع در حال حاضر سالانه ۲۰۰ هزار […]

 

استاندار لرستان گفت: با اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد صدر خرم‎آباد و ایجاد مجموعه ذوب آهن در این مجتمع صنعتی، زمینه اشتغال یک‎هزار نفر به‎صورت مستقیم در استان ایجاد خواهد شد.

به گزارش میرملاس نیوز ، هوشنگ بازوند در بازدید از مجتمع فولاد خرم‎آباد، اظهار کرد: این مجتمع در حال حاضر سالانه ۲۰۰ هزار تن در سال تولید محصول دارد که با اجرای طرح توسعه آن، این میزان به ۲۵۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.

وی همچنین در خصوص مسایل و مشکلات این مجتمع نیز گفت: مقرر شد که مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی مدیران این شرکت با پیگیری و رایزنی‎های کارشناسی و همدفمند از طریق دستگاه‎ها و مبادی ذیربط در کمترین زمان ممکن حل و فصل شود.

مهندس بازوند افزود: کمبود نقدینگی و مشکلات مالی، بحث مشکلات موجود با منابع طبیعی، لزوم احداث تقاطع غیرهمسطح برای تردد خودروهای سنگین مجتمع از جمله مهم‎ترین دغدغه‎های کاری این مجتمع است.

وی تاکید کرد: بر همین اساس، قرار شد این مشکلات از طریق رایزنی با بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، صندوق بازنشستگی فولاد کشور و بانک انصار به زودی مورد بررسی قرار گرفته و رفع شوند.

استاندار یادآور شد: بحث احداث تقاطع غیرهمسطح موردنیاز نیز با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب استاندار عزیز. شرافتا اگر کاری می تونین انجام بدین؛ پیشاپیش اعلامش کنین چون این دولت؛ دولت راستگویانه. لذا اگر نمیتونید انجام بدین مردم را نسبت به این دولت بدبین نکنینن! آخه تعدادی از عزیزان استانداری در دولتهای قبل تشریف داشتن، ممکنه رفتارهای قبلیشون رو فراموش نکرده باشن! خدا شاهده به جان امام زمان متلک نمیگم عین واقعیته… منبعد هیچ مسوولی حق وعده و وعید بیخودی نداره. اگه کسی این کارو بکنه عامدا خودش و دولت رو بدنام کرده.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.