تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

فرماندار پلدختر: بنیاد برکت ۱۵۰میلیارد تومان به لرستان اختصاص داده است

  • کد خبر : 41603
  • 18 دی 1392 - 9:35

  فرماندار شهرستان پلدختر از اختصاص یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد برکت به منظور حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در لرستان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، فریدون رشیدی  از اختصاص یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد برکت به منظور حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و […]

 

فرماندار شهرستان پلدختر از اختصاص یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد برکت به منظور حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در لرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، فریدون رشیدی  از اختصاص یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد برکت به منظور حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در لرستان خبرداد و اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند طرح خود را که نباید کمتر از ۲ میلیارد تومان باشد، با توجه به ظرفیت و نیازی که دارند، نسبت به جذب این اعتبارات استفاده کنند.

وی افزود: ادارات می‌توانند از تسهیلات بنیاد برکت در اجرای طرح‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی در راستای اشتغالزایی و حمایت از تولید استفاده کنند.

فرماندار پلدختر گفت: بنیاد برکت ۴۵ درصد اعتبار را تضمین می‌کند و پس از بهره‌برداری طرح ۴۵ درصد اعتبار را که فاقد سود بانکی است، می‌توانند یک‌جا و یا به صورت اقساط خریداری کنند و خود مالک طرح شوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. بهترین و پاک ترین فرماندار لرستان ………………………………………………………………………………………………………….اگه لرستان فرماندار هاش این طور بواروپا می شد//

  2. انقدر ادم خوبی که علاوه بر مردم پلدختر به فکر کل استانه-

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.