- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مجتمع بام لرستان به یکی از نقاط هدف گردشگری تبدیل می شود

1-copy2

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری لرستان از تبدیل بام لرستان به یکی از قطب های گردشگری در این استان خبرداد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از شبستان، سید قاسم قربانی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از تبدیل بام لرستان به یکی از قطب های گردشگری استان خبر داد و گفت: پس از اتمام طرح های در دست اقدام در مجتمع گردشگری و تحقیقاتی بام لرستان، این مکان دیدنی به یکی از قطب های گردشگری استان مبدل می شود.
وی افزود: هم اکنون طرح های زیادی در راستای تقویت تاسیسات و زیرساخت های موردنیاز برای رونق این مجتمع در حال انجام است؛ همچنین بخش های مختلفی چون باغ وحش، مجتمع تحقیقاتی محیط زیست، مسیر خودرویی برای رسیدن به نقطه اوج مجموعه با عنوان بام شهر و محوطه گل و درختکاری شده و مجموعه های اقامتی و اسکان موقت، نمادها و المان های زیبا و بی نظیری در راستای این هدف، احداث و یا اجرایی شده است.
قربانی اظهار داشت: بام لرستان با تشکیل رصد خانه کاسین، هتل چهار ستاره، باغ وحش و چشم اندازهای بسیار زیبا، به مقصدی بزرگ برای گردشگران تبدیل می شود.
مدیر کل میراث فرهنگی استان لرستان خاطرنشان کرد: نام این مجتمع تحقیاتی و گردشگری از ۱۴ معصوم به بام لرستان تغییر یافته است و در راستای اطلاع رسانی از این مکان تفریحی و دیدنی، کلیه تابلوهای راهنما به سمت این مجتمع اصلاح شده اند.