کد خبر : 41666
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 972 بازدید

فراخوان “پاتوق هنری” برای تمام هنرمندان استان لرستان

* فراخوان “پاتوق هنری” برای تمام هنرمندان استان لرستان * با توجه به فعالیت بی وقفه ی پاتوق هنری در راستای معرفی هرچه  بهتر و بیشترهنر و هنرمندان استان لرستان، بنابراین پاتوق هنری طبق این فراخوان از تمامی هنرمندان استان لرستان در تمامی زمینه های گوناگون هنری هنرهای تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، مجسمه، تصویر سازی، خوشنویسی, […]

day--006-

*

فراخوان “پاتوق هنری” برای تمام هنرمندان استان لرستان

*

با توجه به فعالیت بی وقفه ی پاتوق هنری در راستای معرفی هرچه  بهتر و بیشترهنر و هنرمندان استان لرستان، بنابراین پاتوق هنری طبق این فراخوان از تمامی هنرمندان استان لرستان در تمامی زمینه های گوناگون هنری

هنرهای تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، مجسمه، تصویر سازی، خوشنویسی, عکاسی، کاریکاتور و …) تئاتر، موسیقی و .. دعوت می شود، که بیوگرافی و (سوابق هنری)  خود را به آدرس اینترنتی patoghehonari61@yahoo.com ارسال کنند. که بعد از بررسی در صورت تائید به طور مستقل بیوگرافی و فعالیت های هنری شان در نمایشگاه مجازی و پاتوق هنری  منتشر خواهد شد، وهمچنین درصورت تائید ایمیلی برای خود هنرمند از سمت پاتوق هنری ارسال خواهند شد.هدف از این فراخوان صرفا معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های پنهان هنری در استان لرستان می باشد.

*

این فراخوان تاریخ مصرف ندارد، و هنرمندان در هر تاریخی می توانند فعالیت های حرفه ای خود را به پاتوق هنری ارسال کنند.  

*

نکته: لطفا حجم فایل های تصویری بیشتر از 900 کیلو بایت نباشد

*

 

درج شده توسط : سجاد همتی / دبیر پاتوق هنری " میرملاس "

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

با عرض سلام
سه سوال داشتم:
1- دانشجويان مي توانند شركت كنن؟
2- حتما بايد هنرمندان مشهور شركت كنن؟
3- محدوديتي براي شركت كنندگان دارد؟

[پاسخ]

پاتوق هنری //// پاسخ در تاريخ شنبه ۲۱ دی , ۱۳۹۲ ۱۲:۴۸:

با سلام به شما ناشناس
1. بله دانشجویان هم می توانند، شرکت کنند.
2. این فراخوان برای همه هنرمندان استان لرستان می باشد.
3. نه محدودیتی وجود ندارد.

[پاسخ]

رها در گفته :

ببخشیداستادعزیز حالاباییییییییدحتماسوابق داشته باشیم؟

[پاسخ]

پاتوق هنری //// پاسخ در تاريخ شنبه ۲۱ دی , ۱۳۹۲ ۱۲:۵۰:

سلام به شما خانم رها
البته داشتن سوابق هنری بی تاثیر نیست.
اما خود آثار هستند که تاثیر دارند.

[پاسخ]

سجادحسين پور- كارشناس گرافيك در گفته :

با عرض سلام خدمت استاد گرانقدر عليآقا حسين پور
////
ببيندگان و هنرمندان عزيز لازم هست بدانيد كه اين پاتوق هنری خادم فرهنگ و هنر استان لرستان بوده، استاد عليآقا حسين پور هدفش در زندگی این است که با هنر خود به مردم امید و نشاط می‌دهد، هنر پدیده‌ای است که از دیر باز نقشی بسزا در زندگی انسانها دارد. بنظر مي رسد ارزش هنرمند را باید هنرشناس مثال استادحسين پور معین کند، هنرمندان عزيز و ارزشمند لرستان بگذارید مقام و شخصیت شما بی‌ آنکه به دیگران تحمیل گردد، در سايت مجازي منتشر شود تا ظرفیت ها و پتانسیل های پنهان هنری شناخته شود%
////
با تشکر فراوان از استاد عليآقاحسین پور بابت درج فراخوان پاتوق هنري براي تمامي هنرمندان و تلاش مستمر ایشان آرزوي موفقيت را داريم%

[پاسخ]

پاتوق هنری //// پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳۰ دی , ۱۳۹۲ ۱۵:۵۵:

با سلام و ممنونم بابت ابراز لطف شما “سجاد حسین پور ” عزیز
هدف پاتوق هم ارتباط و انتشار هر چه بیشتر آثار هنری می باشد.
موفق باشید.

[پاسخ]

شهین سعادتی در گفته :

سلام استاد این فکر خوبیه واسه همه ی هنرمندان لرستانی ک زمینه پیشرفت ندارن مخصوصا کوهدشتیا.بازم ازتون تشکر میکنم.امیدوارم همه شرکت کنن.

[پاسخ]

پاتوق هنری //// پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳۰ دی , ۱۳۹۲ ۱۵:۴۹:

سلام تشکر از لطف شما
هدف ما هم ارتباط و انتشار هر چه بیشتر آثار هنری می باشد.
موفق باشید.

[پاسخ]

قنبری در گفته :

سلام .یه سوال:من هیچ رزومه ی هنری ندارم فقط خودم تو خونه نقاشی رنگ روغن کار میکردم قبلا .میشه نقاشی هامو بفرستم؟

[پاسخ]

پاتوق هنری /// پاسخ در تاريخ جمعه ۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۴:۲۷:

با سلام
خانم یا آقای قنبری
بله می توانید فرستید ولی در صورت تائید یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
پاتوق هنری

[پاسخ]

سارا.م در گفته :

باسلام وخسته نباشید.هنرمندانی که سوابقشون محدودبه جندمقام وتقدیرویکی دونمایشگاه هست ولی بهرروی جای{به گوشه ی جشمی نگریستن}رودارن میتونن توی این نمایشگاه شرکت کنن؟تابهرحال ازنظرات دیگرهنرمندان واساتیدمحترم دطی مسیرهنری استفاده کنن؟باتشکرازشماهنردوستان این میتونه جنبه ی یک پیشنهادروهم داشته باشه که درکنارالتذاذهنری ومطالعه ی آثاراساتیدارجمندمفتخربه استفاده ازنظرات پرباراونهاشد.

[پاسخ]

پاتوق هنری /// پاسخ در تاريخ جمعه ۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۴:۲۹:

با سلام با شما
خانم سارا. م
قطعا می توانید شرکت کنید و اثر ارسال کنید.
پاتوق هنری

[پاسخ]

برای پرونده بلوط در گفته :

تحقیق
مقاله
عکس
شعر
و دلنوشته های بلوطی تان را برای ” پرونده بلوط” میر ملاس بفرستید.

[پاسخ]