تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

سپهوند خبر داد: جزئیات بارندگیهای لرستان طی ۲۴ ساعت گذشته/ بارشها به ۱۸۵ میلی متر رسید

  • کد خبر : 41781
  • 21 دی 1392 - 10:10

  مدیر کل هواشناسی استان لرستان از بارش ۱۸۵.۳ میلی متر باران دراستان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، نورالدین سپهوند با اشاره به جزئیات بارندگیها طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان اظهار داشت: این میزان تا صبح امروز ۱۸۵.۳میلی متر بوده است. وی با بیان اینکه میزان بارش باران در […]

 

مدیر کل هواشناسی استان لرستان از بارش ۱۸۵.۳ میلی متر باران دراستان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، نورالدین سپهوند با اشاره به جزئیات بارندگیها طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان اظهار داشت: این میزان تا صبح امروز ۱۸۵.۳میلی متر بوده است. وی با بیان اینکه میزان بارش باران در خرم آباد ۱۱.۵ میلی متر بوده است افزود: همچنین این میزان در شهرستان بروجرد ۲ میلی متر به ثبت رسیده است. مدیر کل هواشناسی استان لرستان همچنین میزان بارندگی در شهرستانهای الیگودرز، کوهدشت، پلدختر و دورود را به ترتیب ۱.۲ میلی متر، ۱۴میلی متر، ۱۵.۵ میلی متر و ۴ میلی متر عنوان کرد.

سپهوند با اشاره به بارش ۳.۳ میلی متر باران در شهرستان الشتر بیان داشت: این میزان در شهرستان نورآباد ۴.۴ میلی متر، شهرستان ازنا ۴.۵ میلی متر و ایمان آباد ۳.۶ میلی متر بوده است.

وی یادآور شد: میزان بارش باران در ایستگاه هواشناسی شول آباد۸.۴ میلی متر، سیلاخور ۵.۸ میلی متر و ریمله ۴.۱ میلی متر به ثبت رسیده است. مدیر کل هواشناسی استان لرستان با بیان اینکه تا کنون میزان بارش باران ۱۸۵.۳ میلی متر بوده است افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش و نسبت به بلند مدت نیز ۴ درصد افزایش یافته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.