تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سردار قنبری مطرح کرد؛ ۱۳۶ کیلوگرم تریاک در لرستان کشف شد/ برنج هایی که بوی مواد مخدر می داد

  • کد خبر : 41847
  • 22 دی 1392 - 9:22

  فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۱۳۶ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان الیگودرز با اقدامات اطلاعاتی از ورود یک […]

 

فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۱۳۶ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان الیگودرز با اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله مواد مخدر به استان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران موفق شدند یک دستگاه تریلی متعلق به سوداگران مرگ را در ایست بازرسی “خمه” الیگودرز شناسایی و متوقف کنند افزود: در بازرسی انجام شده از خودرو و استفاده از سگ های مواد یاب مقدار ۸۸ کیلو گرم تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: این متهمان مواد مخدر کشف شده را از استان اصفهان حمل و برای توزیع در شهرستان خرم آباد بارگیری کرده بودند.

سردار قنبری ادامه داد: همچنین در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه یک باند مافیای ترانزیت مواد مخدر با استفاده از شگردهای مختلف اقدام به انتقال مواد مخدر به استان لرستان می کرد با بررسی همه جوانب و حدود دو ماه کار اطلاعاتی عناصر اصلی آن شناسایی شد.

وی ادامه داد: در این راستا دو اکیپ از عوامل مجرب به بزرگراه خرم آباد – پل زال اعزام و پس از کنترل خودروهای عبوری یک تریلر حاوی بار برنج را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه با دستگیری راننده و سرنشینان خودرو مقدار ۵۰ کیلو گرم تریاک که داخل کیسه های برنج به طور ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد عنوان کرد: در عملیات دیگری نیز یک دستگاه خودرو اسکورت این محموله متوقف و راننده و سرنشینان آن دستگیر شدند.

سردار قنبری با بیان اینکه چهار متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند افزود: موفقیتهای پلیس در این کشفیات مرهون همکاری مردم با پلیس و جدیت در برخورد قانونی دادگستری و قضات با قاچاقچیان مواد مخدر است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.