تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرمانده پلیس راه لرستان: محور خرم‌آباد به بروجرد یک ساعت مسدود شد

  • کد خبر : 41848
  • 22 دی 1392 - 9:18

  رئیس پلیس راه لرستان گفت: به علت بارش سنگین برف محور سراسری خرم‌آباد به بروجرد یک ساعت مسدود شد که با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه، هلال احمر و … این محور بازگشایی شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ، محمودرضا حسینی  با اشاره به اینکه بارش سنگین برف در بیشتر […]

 

رئیس پلیس راه لرستان گفت: به علت بارش سنگین برف محور سراسری خرم‌آباد به بروجرد یک ساعت مسدود شد که با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه، هلال احمر و … این محور بازگشایی شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ، محمودرضا حسینی  با اشاره به اینکه بارش سنگین برف در بیشتر محورهای لرستان گزارش شده است،‌ گفت:‌ محور سراسری خرم‌آباد به بروجرد در گردنه‌های زاغه و رازان یک ساعت مسدود شد.

وی افزود: در محور بروجرد به اراک نیز در گردنه زالیان این محور یک ساعت به علت بارش سنگین برف مسدود شد که با تلاش همه نیروهای راهداری، پلیس راه، هلال احمر و … این محور بازگشایی شد.

این مسئول تصریح کرد: بیش از ۴۵ تیم پلیس ‌راه در سطح محورهای این استان مستقر هستند و کار خدمت‌رسانی به رانندگان و مسافران را بر عهده دارند.

این مسئول تصریح کرد: با تلاش نیروهای راهداری،‌ هلال احمر، پلیس راه و … هم‌اکنون تردد در محورهای لرستان در حال انجام است اما به علت بارش سنگین برف تردد در محور خرم‌آباد به بروجرد و بروجرد به اراک تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.