تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

۱۱۳ تن انواع مواد پتروشیمی خارج از شبکه در خرم آباد کشف شد

  • کد خبر : 41851
  • 22 دی 1392 - 9:28

  معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان از کشف و ضبط ۱۱۳ تن انواع مواد پتروشیمی خارج از شبکه از یک کارخانه تولیدی در خرم آباد خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ، یوسف مرادی افزود: درپی بازرسی از کارخانه های تولیدی استان ، این کارخانه تولید […]

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان از کشف و ضبط ۱۱۳ تن انواع مواد پتروشیمی خارج از شبکه از یک کارخانه تولیدی در خرم آباد خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ، یوسف مرادی افزود: درپی بازرسی از کارخانه های تولیدی استان ، این کارخانه تولید ظروف پلاستیکی که اقدام به عرضه خارج از شبکه مواد اولیه خود کرده بود شناسایی شد.

وی گفت: به همین منظور پرونده تخلفاتی این واحد به ارزش پنج میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

مرادی اظهار داشت: مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی استان از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم ارایه فاکتور و یا درج قیمت مراتب را با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

وی تصریح کرد: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان نسبت به پیگیری گزارشات و شکایات مردمی اقدام و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.