تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تغییرات در فرمانداری خرم آباد/ معاونان امور عمرانی و سیاسی و اجتماعی معرفی شدند

  • کد خبر : 41919
  • 23 دی 1392 - 12:15

  طی احکامی جداگانه ای به امضای استاندار لرستان قدرت اله ترابی نژاد به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و محمود آشناگر به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خرم آباد معرفی شدند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از  مهر، جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد ظهر امروز یکشنبه با حضور سید […]

 

طی احکامی جداگانه ای به امضای استاندار لرستان قدرت اله ترابی نژاد به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و محمود آشناگر به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خرم آباد معرفی شدند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از  مهر، جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد ظهر امروز یکشنبه با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان، مرتضی ولی پوری فرماندار خرم آباد و جمعی از مدیران دستگاههای دولتی شهرستان خرم آباد برگزار شد.

سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان در این جلسه در سخنانی به برخی اهداف دولت تدبیر و امید در استان پرداخت و بیان داشت: سیاست دولت تدبیر و امید در اداره کشور بر مشی اعتدال و تدبیر بوده و از افراط و بی برنامگی به شدت پرهیز می کند.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با رعایت اعتدال گرایی مصمم به استفاده از ظرفیت و توان همه گروهها و افراد معتدل بوده و در این راستا از افراد مستعد، متعهد و توانمند در ارکان مختلف استفاده خواهد کرد.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود اولویت اول مسئولان استان را مهار بیکاری و ایجاد اشتغال برشمرد و بیان داشت: مهمترین دغدغه شورای برنامه ریزی استان و همه مسئولین ایجاد فرصتهای شغلی و جذب سرمایه گذار برای تحقق این موضوع است.

وی دوری جستن مسئولین دستگاههای اجرایی و به ویژه فرمانداران از ورود به مسائل حاشیه ای و تلاش در راستای تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید را از نیازهای واقعی برای رفع مشکلات شهرستانها برشمرد.

مرتضی ولی پوری فرماندار شهرستان خرم آباد نیز در این جلسه در سخنانی به تبیین مسائل و مشکلات موجود در حوزه شهرستان خرم آباد و اقدامات صورت پذیرفته در این راستا پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود به افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی مختلف در سطح شهرستان خرم آباد در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و جدیت مسئولین دستگاهها در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام با محوریت پروژه های رو به اتمام و توجه به حقوق شهروندان را خواستار شد.

ولی پوری در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولین دستگاههای اجرایی خواست ضمن تکریم به ارباب رجوع در ایجاد فضای امید بین مردم تلاش کنند.

بنابر این گزارش در پایان این جلسه طی احکامی جداگانه ای که به امضای هوشنگ بازوند استاندار لرستان رسیده بود قدرت اله ترابی نژاد به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و محمود آشناگر به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خرم آباد معرفی شدند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. درود خدا بر اقتدار فرماندار بسیجی .جانبازوآزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس که با فشارهای که از طرف بعضی از نماینده های شهرمان مبنی بر گماردن نیروهای آنهای در پست های کلیدی زیر بار زور نرفت

  2. خدمت آقایان ترابی نژاد وآشناگر تبریک عرض میکنم واز آقای ولی پور به خاطر انتخابش تشکر میکنم امیدوارم که همگی موفق باشند.

  3. آقای آزادبخت .فرماندار خرم آباد کوهدشتی :

  4. باسلام خدمت دست اندرکاران میرملاس. خواهشا اخبار تمامی همشهریانی که درسطح استان وکشور پست دارند را درج کنید نه عده محدودی .بنده تا به حال در سایتتان اسم ولی پور فرماندار خرم اباد را ندیده ام

  5. انتصاب آقایان ترابی نژاد و آشناگر بعنوان معاونین فرماندار محترم خرم آباد را به هردو عزیز گرامی تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان سعادت و موفقیت استدعا دارم .

  6. باسلام
    تبریک عرض می نمایم به آقایان ترابی ن‍ژاد وآشناگر
    همچنین از فرماندار توانمندوباتجربه شهرستان خرم آباد جناب آقای ولیپوری (جانباز سرافراز) که یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشدبه خاطر انتخاب معاونین تشکر ویژه می نمایم .
    درضمن از مهندس بازوند استاندار محبوب واعتدال گرایمان به خاطر انتصابات فوق قدردانی می نمایم .

  7. باآرزوی موفقیت وتبریک برای معاونین جدید فرماندار خرم ابادوهمچنین تشکر از پیشنهادوانتخاب فرماندار مردمی ودوست داشتنی جناب اقای ولیپور

  8. آرزوی موفقیت وسربلندی برای آقای مهندس ترابی نژاد دارم وباتشکراز استاندار فهیم درانتصاب ایشان

  9. به خدا ولی پور روحش از این انتصابات خبر ندارد

  10. آقای رضایی پس شما انتصاب کردین

  11. اقای عزت اله رضایی ۳۰سال سابقه مدیریتی در استانداری وچهره پاک وانقلابی می باشد ودودوره کاندید مجلس شورای اسلامی شده وبا خط مش دولت تدبیر امید جدایی ندارد لذا از استاندار محترم انتظار داریم از وجود ایشان استفاده نماید

  12. باسلام.تشکر میکنم ازبرادر بسیجی وجانباز هشت سال دفاع مقدس آقای ولی پور فرماندار محترم خر ماباد که واقعا دلسوزانه دارن برا شهرمون تلاش میکنن.از همین جا بهشون خسته نباشید میگم وتشکر میکنم از استاندار محترم که اونم دلسوزانه دارن تلاش میکنن دستتون درد نکنه .خسته نباشید خدا قوت.

  13. باسلام.خدمت استاندار محترم تبریک بابت انتخاب جناب مهندس ترابی نژاد به سمت معاونت فرمانداری ..
    امید است در دولت تدبیر و امید از افراد پاک سرشت و متخصص در امور شهری جهت پیشبرد اهداف بلند استان عزیزمان استفاده های بیشتر و تخصصی تری تر سمت های عالی استفاده شود.
    باتشکر از استانداری محترم.
    الهم عجل الولیک الفرج

  14. مهند س قدرت اله ترابی نژاد انتصاب شایسته شما را به عنوان معاونت برنامه ریزی و امور اجرایی صمیمانه به شما تبریک عرض می نمایم و امیدوارم طی این چند سال گذشته در حوزه کاریتان همیشه موفق و موید بودهاید باشید ان شالله و از دولت مردان تدبیر امید بسیار سپاسگزترم که این چنین کارشناسانی کار آمد را در راس مدیریت قرار می دهند .باشد که با توکل به خدا همیشه سر بلند سر افراز باشید .

  15. مهندس جان امیدوارم همیشه سر بلند و سر افراز باشی .انتصاب شما را به عنوان فرماندار شهر غیور مردان پلدختر تبریک و تهنیت عرض می نمایم./.

  16. سلام به شما دوستان ممنونم از شما مسؤلین استان و ممنونم که مهندس ترابی را که شخصی دلسوز و پر تلاش است را به عنوان فرماندار انتخاب کردی…

  17. سلام ، با تشکر فراوان از شما دوستان که شبانه روز زحمت میکشید ، و با تشکر فراوان به دلیل اینکه مهندس ترابی نژاد رو به عنوان فرماندار انتخاب کردی، انصافأ خوب داره کار میکنه ، با تشکر کرمی

  18. موفق باشید ودر راه خدمت پیشرو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.