- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تغییرات در فرمانداری خرم آباد/ معاونان امور عمرانی و سیاسی و اجتماعی معرفی شدند

 

طی احکامی جداگانه ای به امضای استاندار لرستان قدرت اله ترابی نژاد به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و محمود آشناگر به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خرم آباد معرفی شدند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از  مهر، جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد ظهر امروز یکشنبه با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان، مرتضی ولی پوری فرماندار خرم آباد و جمعی از مدیران دستگاههای دولتی شهرستان خرم آباد برگزار شد.

سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان در این جلسه در سخنانی به برخی اهداف دولت تدبیر و امید در استان پرداخت و بیان داشت: سیاست دولت تدبیر و امید در اداره کشور بر مشی اعتدال و تدبیر بوده و از افراط و بی برنامگی به شدت پرهیز می کند.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با رعایت اعتدال گرایی مصمم به استفاده از ظرفیت و توان همه گروهها و افراد معتدل بوده و در این راستا از افراد مستعد، متعهد و توانمند در ارکان مختلف استفاده خواهد کرد.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود اولویت اول مسئولان استان را مهار بیکاری و ایجاد اشتغال برشمرد و بیان داشت: مهمترین دغدغه شورای برنامه ریزی استان و همه مسئولین ایجاد فرصتهای شغلی و جذب سرمایه گذار برای تحقق این موضوع است.

وی دوری جستن مسئولین دستگاههای اجرایی و به ویژه فرمانداران از ورود به مسائل حاشیه ای و تلاش در راستای تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید را از نیازهای واقعی برای رفع مشکلات شهرستانها برشمرد.

مرتضی ولی پوری فرماندار شهرستان خرم آباد نیز در این جلسه در سخنانی به تبیین مسائل و مشکلات موجود در حوزه شهرستان خرم آباد و اقدامات صورت پذیرفته در این راستا پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود به افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی مختلف در سطح شهرستان خرم آباد در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و جدیت مسئولین دستگاهها در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام با محوریت پروژه های رو به اتمام و توجه به حقوق شهروندان را خواستار شد.

ولی پوری در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولین دستگاههای اجرایی خواست ضمن تکریم به ارباب رجوع در ایجاد فضای امید بین مردم تلاش کنند.

بنابر این گزارش در پایان این جلسه طی احکامی جداگانه ای که به امضای هوشنگ بازوند استاندار لرستان رسیده بود قدرت اله ترابی نژاد به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و محمود آشناگر به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خرم آباد معرفی شدند.