تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

تنها یک گام دیگر تا برخاستن لورا/آیا لورا بر می خیزد؟

  • کد خبر : 41964
  • 24 دی 1392 - 9:07

دکتر معالج پلنگ زخمی سزار از موفقیت‎آمیز بودن نتیجه عمل جراحی بر روی این گونه در معرض انقراض خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا،ایمان معماریان، درباره نتیجه عمل جراحی که بر روی لورا، پلنگ زخمی سزار صورت گرفته، بیان کرد: این عمل موفقیت‎آمیز بوده و فشار از روی مهره‎های ستون فقرات […]

دکتر معالج پلنگ زخمی سزار از موفقیت‎آمیز بودن نتیجه عمل جراحی بر روی این گونه در معرض انقراض خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا،ایمان معماریان، درباره نتیجه عمل جراحی که بر روی لورا، پلنگ زخمی سزار صورت گرفته، بیان کرد: این عمل موفقیت‎آمیز بوده و فشار از روی مهره‎های ستون فقرات برداشته شده است.

وی اضافه کرد: وضعیت عمومی پلنگ مساعد بوده اما برای بهبود کامل آن باید عمل دیگری صورت گیرد که نتیجه قطعی آن چند هفته آینده معلوم می‎شود.

دکتر معماریان ادامه داد: در قسمت استخوان آسیب‎دیده، نخاع تغییر شکل پیدا کرده بود که با این عمل ضایعه به وجود آمده برطرف شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر شرف همه ی کسانیکه برای پاسداری و حفاظت از محیط زیست گام مثبت برمی دارند. شهر کوهدشت گونه های جانوری وگیاهی بسیار را در دل طبیعت زیبای خود داشته که هم اکنون یا به کلی از میان رفته اند ویا بسیار کم یاب شده اند. به امید اینکه چاره ای هم برای درختان بلوط این کهن دیار اندیشیده شودو …!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.