تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

ˈایرج عبدی :هر سال ۴۰ هزار نفر از استان لرستان می روند

  • کد خبر : 42038
  • 25 دی 1392 - 17:12

  نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور متوسط سالانه ۴۰ هزار لرستانی به دلیل مشکلات و شرایط نامساعد استان به دیگر نقاط کشور مهاجرت می کنند.به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈایرج عبدیˈ  در آیین معرفی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: لرستان استانی […]

 

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور متوسط سالانه ۴۰ هزار لرستانی به دلیل مشکلات و شرایط نامساعد استان به دیگر نقاط کشور مهاجرت می کنند.
به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈایرج عبدیˈ  در آیین معرفی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: لرستان استانی محروم است و به همین دلیل بسیاری از افراد نخبه و اندیشمند برای دستیابی به اهداف و برنامه های خود مجبور به ترک موطن و مهاجرت به سایر استانهای کشور می شوند.

وی تصریح کرد: استان لرستان در پنج سال گذشته بالاترین نرخ بیکاری کشور را به خود اختصاص داده و پایین بودن سرانه درآمد مردم با حدود ۳۰۰ هزار تومان نسبت به متوسط کشوری نیز یکی از دلایل اصلی بروز بیکاری و محرومیت گسترده در این استان است.

عبدی با تاکید بر بهبود وضع اقتصادی استان و رفع محرومیت ها، اضافه کرد: به دلیل نبود تجهیزات و مراکز درمانی مناسب بسیاری از بیماران استان لرستان به سایر استانها مراجعه می کنند و با خروج هر بیمار رقم قابل توجهی پول نیز از استان خارج می شود.

وی گفت: لرستان در شرایط نامناسب اقتصادی قرار دارد و دولت و مجلس باید با تلاشی جدی و هماهنگ زمینه برای محرومیت زدایی از این استان را فراهم کنند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مجموع ۴۰ هزار میلیارد ریال بودجه مناطق محروم در سه سال گذشته، رقمی به این استان پرداخت نشده در حالی که سهم لرستان از این اعتبارات سالانه حدود دو هزار میلیارد ریال بوده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. چرا اخبار درگیری در مراسم معارفه ریاست جدید دانشگاه را منتشر نمی کنید.

  2. امیدوارم یه روز برسه که پزشکان بومى با افتخار اعلام کنن که بومى هستن و همین جا بمونن

  3. جناب اقای عبدی با عرض سلام وخسته نباشیدخدمت حضرتعالی حالا که توی گود هستیدازحق ما دفاع کنید فردا دیر است!

  4. سلام در دلسوزی دکتر عبدی برای استان شکی نیست دکتر جان موفق باشی در راهی که در پیش داری

  5. سلام دکتر قبل از نمایندگی هم زحمات زیادی برای خدمت به مردم کشیدن

  6. جناب اقای دکتر عبدی قبلا هم در مقام پزشکی دلسوز خدمات ارزنده ای رو به مردم استان کرده اند ودر اینجا به این پزشک مردمی ودلسوز خسته نباشید میگم

  7. دکتر جان در هر پست ومقامی که باشی برات آرزوی موفقیت دارم

  8. دکتر عزیز ودلسوز شما در بین ما بسیار محبوبید بخاطر منش ومهربانیت موفق باشی

  9. سلام بر دکتر عبدی عزیز وارجمند وسپاس از زحمات بی شائبه اشان .دکتر شخصیتی علمی اخلاقی ومردمی است وهمار ه بامردم بوده امیداست دراین مسیر موید باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.