- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دکتر ساکی : استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در حوزه سلامت لرستان ضروری است / نمایندگان آذرباییجان غربی از من چیزی نخواستند

0-(34)

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: استفاده از پتانسیلهای بخش خصوصی در حوزه سلامت لرستان ضروری است

مهر:  کوروش ساکی ظهر چهار شنبه در مراسم تودیع رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معارفه خود با تاکید بر ضرورت وجود فضای وحدت و همدلی در بین دستگاههای اجرایی استان به خصوص دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: در غیر این صورت روز به روز مشکلات استان افزون تر خواهد شد.

وی با تاکید بر کنار گذاشتن منیت ها از سوی مسئولان و مدیران استان عنوان کرد: باید خدمت به مردم همواره ملاک و مد نظر مدیران و مسئولان استان قرار گیرد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با تاکید بر اینکه وجود مسائل حاشیه ای موجب عقب ماندگی استان لرستان خواهد شد افزود: به طور حتم وجود روحیه خدمت در میان مدیران دستگاههای اجرایی در توسعه و پیشرفت استان تاثیر گذار خواهد بود.

ساکی با تاکید بر ضرورت استفاده از پتانسیلهای بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان استان عنوان کرد: به طور حتم با تلفیق پتانسیلها و منابع بخش خصوصی و دولتی در قالب چارچوبهای مشخص می توان منشا خیر و خدمات در حوزه سلامت استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حوزه سلامت یک حوزه حیاتی و بسیار مهم در کشور محسوب می شود عنوان کرد: همه باید کمک کنیم که این حوزه در استان لرستان نیز ارتقا یابد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با تاکید بر ورود بخش خصوصی به این حوزه افزود: به طور حتم اگر کل اعتبارات فروش نفت را در این حوزه هزینه کنیم باز هم کم است پس باید زمینه حضور بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان نیز فراهم شود.

ساکی با تاکید بر اینکه استان لرستان در مقایسه با کل کشور به لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی دارای مشکلات بیشتری است افزود: به طور حتم استفاده از خیران سلامت در استان می تواند بخش زیادی از این مشکلات را برطرف کند.

ایشان در پایان ضمن ابراز احترام به نمایندگان استان خاطر نشان کرد که در طول خدمتش در استان آذرباییجان غربی هیچ کدام از ۱۲ نماینده ی مردم آن استان از وی درخواستی برای انتصاب مدیران و دخالتی در امور دانشگاه نداشته اند .