تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

تصاویر مراسم تودیع و معارفه ی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان / ۲ تودیع ، ۱ معارفه +حواشی

  • کد خبر : 42068
  • 25 دی 1392 - 23:10

اختصاصی میرملاس نیوز …

0-(37)

 

 

0-(1)

 

 

0-(2)

 

 

0-(3)

 

 

0-(4)

 

 

IMG_0743

 

  

0-(6)

 

 

0-(7)

 

 

 

 

0-(11)

 

 

0-(10)

 

 

0-(12)

 

 

0-(14)

 

 

0-(15)

 

 

0-(8)

 

0-(16)

 

 

0-(25)

 

 

0-(18)

 

 

0-(19)

 

 

0-(20)

 

 

0-(21)

 

 

 

0-(22)

 

 

0-(23)

 

 

0-(24)

 

 

 

0-(26)

 

 

0-(27)

 

 

0-(28)

 

 

0-(29)

 

 

0-(28)

 

 

0-(30)

 

 

0-(34)

 

 

0-(36)

 

 

0-(31)

 

 

0-(35)

 

 

0-(38)

 

 

0-(39)

 

 

0-(41)

 

 

0-(43)

 

 

0-(42)

 

 

 

0-(44)

 

 

0-(46)

 

 

0-(47)

 

 

0-(48)

 

 

0-(49)

 

0-(51)

 

 

0-(50)

 

 

0-(52)

 

 

 

53

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 28در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۸
  1. با سلام خدمت جناب آقای دکتر ساکی
    خدمت محضر مبارکتان عرض کنم مسائل حاشیه ای در دانشگاه علوم پزشکی تا کنون راس کار را در دست گرفته و بهداشت و درمان را به حاشیه رانده است و البته سود خیلی ها در این بوده نمونه بارز آن شبکه بهداشت و درمان کوهدشت که بیمارستان و مرکز بهداشت آن چندسال است بدون سرپرست مانده بیمارستان آن بدون متخصص و وسائل ضروری است کارمندهای باتجربه بهداشت بدون انگیزه و در عوض یک هیت کاملا راضی اند کافیست تفاوتهای مزایا کاری در این شهرستان بررسی شود.

  2. خوبه نماینده آقای ملکشاهی و فرماندار آینده رومشکان حضور دارند.
    حدس بزنید این شخص چه کسی است؟
    ۱-
    ۲-
    ۳-

  3. امیدواریم دکتر ساکی کلا نیروهای خودشو بیاره ودیگه خبری ازنیروهای شیخ ازادی نباشه چون خون ما رو تو شیشه کردن …

  4. اقای دکتر ساکی باید اینو بدونه که برای ایجاد تغییر اساسی و مهم در سلامت و درمان و اموزش پزشکی استان باید نیروهای کارکشده تر از افراد فعلی سر کار بیاره تغییر در معاونت ها خیلی خیلی مهمه

  5. هر بوش ای ماچه ل آخره
    بژیا

  6. بالاخره دیدید گزینه عبدی بود

  7. خوب بود آقای آزادبخت راجع به حواشی جلسه هم اطلاع رسانی می کردند تا مردم بیشتر از عملکرد مدیران قبلی آگاه شوند.

  8. مثل همیشه عکسات جالب بود

  9. قابل توجه آقای دکترساکی وضمن تبریک به ایشان وآرزوی موفقیت برای ایشان خواهشمنداست دقیقا مطلب زیررو بخوانید وجواب بدید:

    روز دوشنبه ۹ صبح ۱۶ دی ماه سال جاری، سه کودک کوهدشتی یک خانواده به علت مسمومیت غذایی به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت منتقل شدند.
    دکتر امرایی رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت به خبرنگار شوک گفت: با ورود این سه کودک به بیمارستان امام خمینی (ره)، مراحل معالجه و رسیدگی به صورت اورژانسی زیر نظر دکتر حقیقی متخصص اطفال پیگیری شد. در این مرحله هر سه کودک از یک خانواده که سن آن‌ها ۲، ۵ و ۱۰ ساله بود مسمومیت شدید و خطرناکی داشتند. مشکل اساسی این سه کودک تپش قلب، تنگی نفس و نیز سطح هشیاری آن‌ها در حد بسیار پایین و در مرز خطر بود که مقدمات درمانی و شست‌وشوی معده خیلی سریع انجام شد.وی افزود: خواهر و برادر ۲ و ۵ ساله در شرایط و وضعیت بسیار بدتری قرار داشتند که مجبور شدیم این دو کودک را سریعاً به اتاق «آی‌سی‌یو» انتقال داده و با سیستم‌های مجهز به احیای قلب با تیم پزشکان این بیمارستان درصدد بازگرداندن این دو کودک شدیم که متأسفانه در همان ثانیه‌های نخست با تلاش بی‌وقفه تیم پزشکان، دختر دو ساله از دست رفت و دیگر علائم بازگشت و احیا دیده نشد. در این حال پسر پنج ساله پس از بازگشت، متأسفانه بعد از یک ساعت دوباره در همان اتاق «آی‌سی‌یو» جان باخت.دکتر امرایی در ادامه افزود: سومین کودک از این خانواده که یک دختر ۱۰ ساله بود، خوشبختانه نجات یافت و به محض بازگشت به شرایط نرمال به یکی از بیمارستان‌های فوق‌تخصصی مسمومیت در خرم‌آباد انتقال یافت و در حال حاضر وضعیت جسمانی بهتری دارد.رئیس بیمارستان خاطرنشان کرد: علائم مسمومیت این سه کودک مشکوک به مسمومیت با قرص برنج بوده و جسد این دو کودک برای کالبدشکافی و اعلام نتیجه نهایی تحویل پزشکی قانونی شده است.وی در پایان افزود: در هفته‌های آینده پس از نظریه کالبدشکافی، شورای بهداشت و تیم پزشکان علت مرگ این دو کودک را تشخیص خواهند داد و نظر نهایی به صورت قطعی اعلام خواهد شد. باتوجه به این که تیم پزشکان ما فقط احتمال مسمومیت را داده‌اند تا نظر نهایی نمی‌توانیم به صورت قطعی این فرضیه مسمومیت غذایی را به مسئولان و مردم عزیز اعلام کنیم.دراین کوتاهی چه کسی مقصراست ؟چه کسی باید جوابگوباشد؟چراپزشک متخصصی دراین بیمارستان وجودندارد؟

  10. ضمن تبریک به اقای دکتر ساکی امیدوارم که موفق باشید
    جناب اقای ساکی متاسفانه ۲نفر از پزشکهای فوق تخصص های غدد خرم اباد جدیدأ وقتی واسه ویزیت بهشون مراجعه میکنی اگه برات ازمایش بنویسن هنگام مراجه برای نشون دادن جواب ازمایشی که خودشون نوشتن میگن باید مجددأ ویزیت کامل بگیری!!!حتی وقتی که بنده به این خانم دکتر معترض شدم و گفتم این کار شما قانونی نیست با لهنی تمسخر امیز گفت پس برو از طریق همون قانون حقتو بگیر!!!!خواهش مندم حداقل به خاطر حفظ ابروی پرسنل زحمت کش شبکه بهداشت ودرمان این مسئله رو پیگیری نماید.(منتظر جواب شما از طریق همین سایت هستیم)با تشکر

  11. اقای ازادبخت خسته نباشی.کاشکی از اتفاقات مراسم تودیع شیخ ازادی هم چیزی مینوشتبد

  12. ضمن تبریک به اهالی بهداشت از حسن انتخاب دکترهاشمی تشکر می کنیم.

  13. جناب آقای دکتر ساکی ضمن تبریک در انتصاب
    لطفا با توجه به احکام کارگزینی و پست سازمانی و مدرک تحصیلی آقایان زیر بررسی فرمایید که میزان دریافتی ( حقوق و مزایا + ساعات اضافه کار + حق ماموریت با بیتوته و بدون بیتوته + کارانه + حق همترازی + حق ماموریت + پاداش + حق العین )آقایان ….برایت هویدا گردد و انشالله به این بی عدالتیها پایان دهید . انشالله

  14. آقای آزادبخت این همه محافظه کاری از شما بعید بود حالا که یک نفر جرات کرده درد دل چند ساله مارو تو سالن فریاد بزنه شما چرا اونو انعکاس ندادی ؟؟؟؟

    • رضای عزیز با سلام
      سایت میرملاس مکان یا فضایی برای برپایی جار و جنجال نیست . دانشگاه بیش از هرچیزی به آرامش نیاز دارد . اجازه بفرمایید سیستم مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی با آرامش بیشتری بکار خود ادامه دهند. شک نکنید بستری فراهم خواهد شد که همه حرف ها و مشکلات شون رو مستقیم به گوش ریاست جدید دانشگاه برسانند.
      با تشکر از شما . صبور باشید.

  15. کنش ها و واکنش های یک نقد در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه، این امر مستلزم یک کار تحقیقاتی وسیع می باشد تا زوایای آن به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. که چرا یک نفر با فریاد می خواهد ادای حق کند. نشان از آن دارد که در دانشگاه علوم پزشکی چیزی به نام نقد وجود نداشته و بزرگوارند همه اش در حال خفه کردن صدای منتقد بودند. امیدوارم با تغییر به عمل آمده بشود فضایی بوجود بیاید که کارمندان بدون ترس و دلهره با مدیران بالا دستی خود در فضایی آرام و با هم دالی در صدد رفع کاستی های بوجود آمده در سال های گذشته باشند.

    • نشان از جو جلوگیری از هرگونه نقد دلسوزانه یعنی اینکه اگر کسی نقدی دار جرات بیان آن را ندارد چون با یک انگ و برچسب دهنش را گل میگیرند . آن کس هم که جرات کرد هم به سیم آخر زد هم شجاع بود .

  16. جناب آقای دکتر ساکی ضمن تبریک درخواست می شود که به وضعیت نابسامان بیمارستان شهر کوهدشت که بسیار اسف بار است رسیدگی نمایید. بیمارستانی که میکروب و آلودگی از سر و روی آن بالا می رود. ..

  17. باسلام :دکتر امان از دست این زیرمیزیهایی که پزشکان متخصص در شهر بی کلانتر کوهدشت که درحال گذراندن طرح میباشند وبدون واهمه از این مردم بیچاره میگیرند خواهشمند است جلوی این ظلم بزرگ رابگیرید منتظر می مانیم

  18. این همه عکس وتصویر عجیب وغریب برای چه؟اشاره به حاشیه های این مراسم نشده است

  19. با سلام و عرض تبریک خدمت جناب آقای دکتر ساکی لازم میدانم از درد دل تمامی هم استانی هایم وبخصوص دل درد مند تمامی کوهدشتیهای فهیم این نکته رو عرض کنم: سالهای سال است که سلیقه های بد و خود بزرگ بینی بر سلامت این شهرستان سایه ظلمت انداخته و ستون خانمانهای بسیاری در این وادی آوار شده است آنهایی که باید باشند در حاشیه ماندند و آنهایی که فکر نمی کردند، بر صندلی ریاست بسیاری از پست های حساس جلوس کردند اگر خاطر مبارک از گفته ام مکدر نمی شود لطفا لطفا در اولین اقدام و هر چه سریعتر سلامت این شهر را نجات دهید تا نوشدارویی پس از مرگ سهراب نباشد چون سهراب حیف است!کوهدشت حیف است!

  20. درود بر دکتر ساکی خوش آمدی دکتر ازتون خواهش میکنم به داد مردم کوهدشت برسید کسی نیست جوانانش را نجات بدهد. شما یه فکری برای این معذل کنید بعضی ها به فکر پیشرفت کوهدشت نیستند.

  21. درود بر آقای آزادبخت تصاویر جالبی بود اما کاش گزارش در مورد این جلسه تهیه می کردید .که مخاطب از صحبتهای این عزیزان باخبر می شدند که چه برنامه های دارند .

  22. ضمن عرض تبریک به جناب آقای دکتر ساکی ،اقای دکتر لطفا وضعیت مدیریت بیمارستان عشایر را بررسی کنید

  23. جناب اقای دکتر ساکی انتصاب جنابعالی به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان را نشان از شایسته سالاری در دولت تدبیر و امید می دانیم و آرزوی سلامتی وموفقیت جنابعالی را جهت خدمت در امر درمان و سلامت خطه استان لرستان از خداوند منان خواستاریم

  24. ضمن تبریک به اول دکتر عبدی که در انتخاب مدیران مجرب تلاش فراوانی دارد ودنبال جناح بازی نیست و فقط فقط دنبال پیشرفت کار میباشد و تبریک به دکتر ساکی میدوارم بتوانید همان مدیریت قاطع که در گذشته داشتید با همان روحیه انقلابی بتوانید تغییرات اساسی در اصل کار و درمان بوجود بیاورید اینشااله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.