تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان خواستار توسعه و تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان شد

  • کد خبر : 42138
  • 26 دی 1392 - 2:35

  استاندار لرستان بر توسعه و تقویت زیرساخت های بخش بهداشت، درمان و سلامت دراین استان تاکید کرد و گفت:  ارتقای شاخص های بهداشتی و توسعه و تجهیز واحدهای درمانی و سلامتی دراستان لرستان با هدف خدمت رسانی بهینه و بیشتر به مردم ضروری است. به گزارش میرملاس نیوز ، مهندس هوشنگ بازوند در دیدار […]

0-91

 

استاندار لرستان بر توسعه و تقویت زیرساخت های بخش بهداشت، درمان و سلامت دراین استان تاکید کرد و گفت:  ارتقای شاخص های بهداشتی و توسعه و تجهیز واحدهای درمانی و سلامتی دراستان لرستان با هدف خدمت رسانی بهینه و بیشتر به مردم ضروری است.

به گزارش میرملاس نیوز ، مهندس هوشنگ بازوند در دیدار با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود:  لرستان یکی از استان های محروم و کمترتوسعه یافته کشور است که برهمین اساس، زمینه سازی برای افزایش میزان و سطح دسترسی مردم به خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی دراین استان بسیار مهم و قابل توجه است.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از نیازهای جدی استان لرستان در بخش بهداشت و درمان، کاهش تعرفه های درمانی و سلامت دراین استان به عنوان یکی از مناطق محروم کشور است.

استاندار لرستان تصریح کرد: کاهش تعرفه های درمانی و ارتقای شاخص های بهداشتی و تجهیز مراکز درمانی موجب خدمت رسانی بهتر و بیشتر در بخش های بهداشت و درمان به مردم این استان خواهد شد.

مهندس بازوند گفت: وجود مشکلات اقتصادی و نرخ بالای بیکاری در لرستان، ضرورت توجه جدی و خدمت رسانی بیشتر به مردم این استان به ویژه در بخش های بهداشتی و درمانی را بیشتر کرده

است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب استاندار ونماینده تام الختیار دولت بدون شک مردم ایران در ۲۴ خرداد باشفاقیت تمام به تغییرات در حوزه سیا سی. اقتصادی. و فرهنگی مهر تا ئید زدند ومردم لرستان با رای ۸۰% خود در این مسیر وگفتمان حرکت کردندوبا صلابت اصول گرایان را کنار زدند واین هم یک امر طبیعی وجا بجایی قدررت در نظام مقدس جمهو ری اسلامی می باشد متاءسفانه عده ای از مدیران کل هنوز ساز دولت پیشین می نوازند وعده ای دیگر آنها را پشتیبانی میکنند نمو نه بارز آن معرفی سرپرست اصول گرا اداره صنعت ومعدن… نا رضایتی هم شهریان فهیم از این بابت واحتمالا” این گونه مسائل تکرار شود پس می ارزد به احترام مردم ورای وحضورشان تذکر به وزیر محترم داده شود.

  2. بنده هم بعنوان یک شهروند ودوستار دولت تدبییر وامید ضمن تشکر وتقدیر از اطلاع رسانی مدیر محترم سایت ضمن تائید گفته های هم شهری دلسوز که تقریبا” خواست اکثریت است نباید فقط در زمان انتخابات از مردم هزینه کنیم وبعد از آن برای افکار عمومی دولتمر دان(استاندار محترم ومعاون سیاسی) پاسخگو نباشند باز هم انتخا باتها تکرار خواهند شد آیا اگر این انتصاب نا مبارک در دولت اصول گرایان اتفاق می افتاد همان روز کم لم یکن تلقی نمی شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.