- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

توزیع ۳۰۰میلیون ریال بن کارت خرید کالا بین کودکان زیر ۶ سال کوهدشت

2014_01_11_13_13_36_96298

 

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت از توزیع ۳۰۰میلیون ریال بن کارت خرید کالا بین کودکان زیر ۶ سال دچار سوء تغذیه در آذرماه امسال در شهرستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز ، علی‌مردان امرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از توزیع ۳۰۰میلیون ریال بن کارت خرید کالا بین کودکان زیر ۶ سال دچار سوء تغذیه در آذر امسال در شهرستان کوهدشت خبر داد و اظهار داشت: این کودکان از  نظر رشد وضعیت نامطلوبی دارند و با معرفی شبکه بهداشت به این نهاد از این نوع خدمت کمیته امداد امام(ره) برخوردار می‌شوند.

امرایی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ کودک زیر ۶ سال در سطح شهرستان از این بن کارت‌های خرید بهره‌مند هستند، تصریح کرد: ضمن جلسات مکرر با شبکه بهداشت و استقرار این شبکه در مناطق محروم شهرستان ۱۵۰ کودک دیگر نیز جهت دریافت بن کارت خرید در لیست کودکان بهره‌مند از این خدمت امداد قرار می‌گیرند.

وی در ادامه این خدمت کمیته امداد را گامی در جهت رفع فقر و محرومت و کمک به وضعیت معیشتی کودکان خانواده‌های کم درآمد و ضعیف عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات دیگر این نهاد در راستای رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی جامعه هدف این نهاد، اذعان داشت: همچنین در آذر ماه امسال بیش از ۱۹۲ میلیون ریال در قالب خدمات درمانی ویژه برای مددجویان این نهاد در شهرستان کوهدشت هزینه شده است.