تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

شرکت گاز لرستان به ۳۸۰ هزار مشترک خدمات ارائه می کند

  • کد خبر : 42200
  • 27 دی 1392 - 9:24

  سرپرست شرکت گاز استان لرستان از ارائه خدمات به ۳۸۰ هزار مشترک گاز در این استان خبر داد. حشمت الله شمس خرم آبادی در گفتگو با مهر اظهار داشت: هم اکنون شرکت گاز استان لرستان به بیش از ۳۸۰ هزار مشترک گاز در این استان خدمات ارائه می کند. وی با اشاره به تعداد […]

IMG12013022

 

سرپرست شرکت گاز استان لرستان از ارائه خدمات به ۳۸۰ هزار مشترک گاز در این استان خبر داد.

حشمت الله شمس خرم آبادی در گفتگو با مهر اظهار داشت: هم اکنون شرکت گاز استان لرستان به بیش از ۳۸۰ هزار مشترک گاز در این استان خدمات ارائه می کند.

وی با اشاره به تعداد شهرهای گاز رسانی شده در لرستان عنوان کرد: هم اکنون ۲۰ شهر استان لرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان با اشاره به اینکه همچنین پنج شهر دیگر لرستان در دست گاز رسانی هستند افزود: شهرهای سپیدشت، گراب، کوهنانی در حال گاز رسانی هستند.

شمس خرم آبادی همچنین از مطالعه گاز رسانی به شهرهای درب گنبد و شول آباد خبر داد.

وی با بیان اینکه فاز یک گاز رسانی به شهر سپیدشت به طول ۵۰ کیلومتر در دست اجرا است عنوان کرد: از این میزان ۳۰ کیلومتر عملیاتی شده است.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان زمان بهره برداری از پروژه گازرسانی شهر سپیدت را در صورت تامین اعتبار پایان سال ۹۳ عنوان کرد.

شمس خرم آبادی همچنین با اشاره به روند کار گاز رسانی به دو شهر گراب و کوهنانی کوهدشت نیز بیان داشت: مراحل نهایی این دو پروژه در حال انجام است و تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین به وضعیت گاز رسانی به پروژه های مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: تمام پروژه های مسکن مهر استان که  به بهره برداری رسیده اند به صورت ۱۰۰ درصد گاز رسانی شده اند.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان همچنین از گاز رسانی به همه شهرکهای صنعتی لرستان خبر داد و گفت: تنها شهرک صنعتی مرزیان گاز رسانی نشده که هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار برای گاز رسانی است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.